LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad kan man hinna på 7 veckor i kropps förändring?
2014-06-03,08:31,
RE: Vad kan man hinna på 7 veckor i kropps förändring?
(2014-06-02,18:40)Tenga Skrev: Du vill alltså få ner BF till sommaren, korrekt? Lite sent när det är Juni dock, men bättre sent än aldrig Big Grin

Spontant låter det som du kör jävligt mycket! Hur ofta vilar du?
Imo håll det till cardio samt gym enbart om du kan. Deffa är inte kul man tappar en del muskler, jag gjorde iaf och vetefan om jag kommer köra någon mer regelrätt "deff" på ett bra tag, hellre stay lean all year round med balans typ.

Och ang hungestdämpande medel, varför inte affe? Du var väl inte helt obekant med centralstimulanta om jag inte missminner mig?

Sen är inte affe något magiskt medel mot hunger heller ärligt talat, i skrivande stund har jag intagit visserligen rätt små mängder, men en del affe ändå för att finisha det sista skolarbetet över dagen samt söka jobb, och sitter i skrivande stund o sveper i mig en fet jävla portion köttfärsås utan problem Big Grin

Så om du har skit som behöver göras, städa, diska eller whatever grejer du vill göra men inte pallar/aldrig tar tag i så kör du två flugor i en smäll.

Men om du inte vill köra det så, då äre så såklart!

Är dock nyfiken på vad exakt som du ogillar med det? Efedrin finns ju annars men det är ju i princip samma sak, även den legala statusen. Om du vill hålla dig inom lagens ramar så är det nog rätt kört oavsett, gymgrossistens fatburn pills osv är rent skitsnack om du frågar mig Smile

Ja en av anledningarna är att jag kör några mil om dagen i bil.
Sedan tycker jag det är något man skall använda med respekt, alltså inget som skall användas till bantning eller vid jobbet.

//Aioo
Keep it up!

Meddelanden
RE: Vad kan man hinna på 7 veckor i kropps förändring? - av Mindful - 2014-06-03,08:31

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}