LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst?
|
2012-03-16,01:41,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-16,01:47 av {2} swagger.)
|
|||
|
|||
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst?
De gånger jag failat med att gå från engångsligg till kk är för att jag själv börjat kommunicera till tjejen som om hon vore en polare och börjat snackat lite FÖR MYCKET serious vardagliga saker. Det jag jobbade på i början för att attrahera henne, väcka hennes intresse, skapa spänning och få henne i säng.. försvann när priset (ha sex) var överstökat.
Så mitt advice är bara att fortsätta skicka charmiga mess, var sexuell mot henne, visa hur mycket du gillar hennes kropp och hur kåt hon gör dig. Tjejers sexuella tillfredsställning är till största del av mentala faktorer. Så se över vad du gjort i dina tidigare relationer och vad du tror dig kunna bättra på tills nästkommande. När en tjej ser dig till att vara ett bra knull, då kommer hon inte heller vilja sluta träffa dig. gl
you need to try before you win
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst? - av Avager - 2012-03-16,00:52
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst? - av Evilvalle - 2012-03-16,01:19
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst? - av swagger - 2012-03-16,01:41
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst? - av Sticky - 2012-03-16,10:33
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}