LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-06-12,16:48,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-12,16:52 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
Tack för alla var grabbar, jag uppskattar det verkligen ska ni veta. Känns skönt att ni på något sätt vill hjälpa mig trots mitt velande.
Jag vet inte vad jag ska säga, känner mig så ledsen över detta :/. Men jag har liksom saker i mig som stör och som tynger mig, vilket gör att jag inte vet om jag är redo för game. Samtidigt blir det ju inte bättre att vara beta. Saker som inte känns bra. 1. Jag fick min dotter tidigt oplanerat och känner alltid ett litet ansvar med saker jag gör, kan liksom inte släppa allt och bara dra. 2. Vill studera men är osäker på om jag kommer klara utbildningen (har fuskat en del i skolan förut, och har dåligt samvete för det) Fuskade t.ex igenom mig en massa matte som är direkt avgörande att jag kommer in på utbildningen :/ Och har som sagt dåligt samvete, känner mig inte värd att komma in men samtidigt dör jag att jobba på restaurangen och dör att bo kvar här :S 3. Finnar, jag har akne. Och det sabbar mitt liv. Detta 3 punkter förstör mitt liv och jag känner typ "det är ingen idé". Innan alla dom här 3 sakerna kom så var jag klassens pajjas (gymnasiet) och hade lätt för tjejer, day:gamade mitt ex på ett välidgt modigt sätt då vid 18 års åder och höll på sådär ett tag där vi hade en paus i vårat förhållande. Från att ha varit socialt begåvad är jag nu en beta, men! men men, jag har väldigt enkelt att prata med nya människor överlag på jobb osv, både tjejer och killar. För då har jag någon slags trygghet, har även sjukt lätt att prata med tjejer jag vet är upptagna. Samma sak när jag hade tjej, har aldrig känt mig så sexig som då, och hade också enkelt att prata med tjejer. Vill tillbaka, vill inte leva detta livet. Det suger. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,881 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 160 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}