LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-06-22,13:21,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-22,13:37 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-22,11:32)SvaMp_ Skrev: Grymt! Kan lova dig att det inte är vardagsmat för någon att få 10or som sådär säger åt dem att knulla henne. Nej alltså hon sa ju inte "knulla mig" men när vi dansade och var intima som fuark då tittade hon på mig med hundögon och kändes som hon sa "knulla mig" Fan för idiot-killarna, hon var den snyggaste jag sett i krogmiljö. Men finns ju fler tjejer, dock vet jag vart hon jobbar så det blir lätt att ta upp ett samtal. Det mest positiva, det var ju inte ens farligt/svårt att öppna. Kommer fortsätta bara köra på titta djupt i ögonen, le och fråga "Hej! Har du roligt ikväll?" Man märker ju direkt om det finns intresse. Hon måste ha flippat av att man inte var "på" som alla andra, hon hade säkert 10 killar efter sig hela tiden, och verkar som hon hade någon form av pojkvän. Sket i att följa efter när hon gick in, ignorerade henne hela kvällen, sen på dansgolvet dansade hon framför mig (men sket i henne då med) då helt plötsligt kommer hon fram och tränger sig på mig och sliter tag i mig. dessa 10:or får säkert spel om dom får en diss, kan tänka mig att dom kan gå med på att knulla fulare killar bara för att inte få en diss. Sjukt men sant |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,875 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 91 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}