LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-06-23,00:50,
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-22,23:05)Bruno Skrev: Haha. Skönt att höra ångest101, kanske jag börjar tro på dig ändå. Tack för en bra förklaring, jag kan gott vara lite mer finsmakare nu när jag vet att det går att få till det med så fina tjejer. Sen när man tänker sådär mer åt "ska hitta någon som duger åt mig" Då tror jag automatiskt man blir mer dominant och går in som mycket mer alpha, alltså om man har inställningen att det är jag som väljer här ikväll vem som går hem med mig. Man märker väl fort vilka det går att knulla? T.ex första snacket, stället hon motfrågor? Ställer hon random-frågor eller påståenden typ "Vad bra du passar i ögonbrynspiercing, skrattar med dig" Ja då är det väl bara att köra på, oftast chans för knull. Ska ut på torsdag och lördag igen, jag är i sånt flow nu så inget kan stoppa mig. Har ni något tufft ta sig ur comfort-zone att ge mig? Att bara gå fram till ett gäng tjejer som sitter och grillar och fråga om dom har roligt, får vi ger er sällskap? Det är frukost för mig, nu ska det avanceras. Tänker 0 på fap, jag är inte ens kåt på porrfilm när jag har fått känna på härliga underbara kvinnor. jag är ingen jävla oskuld, men alla tjejer/kk/flickvänner har varit via skolan,badoo,facebook kompis-kompis. Har liksom aldrig vågat vara den här krogkillen. Nu är det min tur, här ska knullas honor |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,895 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 161 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}