LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-07-17,23:07,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-17,23:31 av {2} SvaMp_.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hon är på fan, liksom dig så måste hon ta försiktiga steg då det är en arbetsplats. Det gäller att vara försiktig och testa sina marker steg för steg.
Många saker händer ju på jobbet på aw's, tyvärr, liksom alla andra situationer i samhället är det då folk släpper loss. Jag brukar dock inte gå på aw's och det funkar ju inte att hårdragga på dem heller, försöker dock ta lite på dem ibland vid kaffemaskinerna, typ vid armbågen, titta dem i ögonen etc. Tyvärr så är jag dock inte i så bra state oftast på jobbet, sitter och är ofta frustrerad. Ska dock försöka ta lite luncher med några. En rätt tight kollega som jag brukar prata flirtigt med ibland när jag e på bra humör. Såg henne på stan under lunchen en gång när jag va ute o lunchsarga lite, hälsade på henne porrigt/flirtigt, och hon tog lite på mig och sa att vi skulle ta en lunch, så ska bara boka in den, sen måste jag hitta nått sätt att säkert eskalera och känna av markerna. Man har ju inte råd att blowa sig själv på samma sätt, där gillar jag no-fap hur det liksom skapar en porrig aura utan att man säger eller gör något. (2014-07-17,22:49)Nicki Skrev: Haha, Svamp wtf.. Går ju inte för oss att veta men låter som det kan ha vart rätt creepy, haha ;=) Hahaah, kan ju känna mig lite lömsk ibland när jag vet vilka vatten jag leder in dem på.. Men var inga problem efter den "incidenten" så tror det är lugnt alltså Brudar är ju inte korkade, fan dom gillar ju också att bli tagna på och sitter säkert o fantiserar om oanständiga saker samtidigt. Gäller ju att kalibrera dock Hmm vad tycker ni jag ska göra med den där kollegan? Jag bor nära jobbet, kan säga att jag vill bjuda henne på persisk mat och dra med henne hem, försöka eskalera därifrån direkt. Eller så kan jag sitta på nån restaurang och prata och flirta lite, och sen försöka få till en andra lunch/middag hemma.
Winning Beats the Game
Be Selfish |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,894 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 157 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}