LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-07-17,23:32,
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,22:53)fisk Skrev: Klarar typ inte detta! Vad jag kommer ihåg nu har jag gått minst 6 veckor utan ejac men jag ligger på mindre nu, dock har senaste dagarna när jag kört daygame har varit sjuka. Har känt mig som ett djur, en riktigt beast påväg in till stan och fått stånd titt som tätt. Dock har det gått bra, har kunnat "chefa" hårt och faktiskt inte pratat jättemycket utan ofta har tjejerna börjat prata mycket, men det har jag märkt förut också när jag varit i fet state(som jag iofs varit nu också). Håll dig! jag runkar 1 gång i veckan (varje torsdag) och man får typ ångest efter det och allt känns meningslöst. Märker stor skillnad, ska försöka sluta helt snart. Efter man sprutat den där "fri-dagen" känner man sig helt värdelös och inbillar sig att alla tjejer ser en som oskuld. Så vart det för mig. Får också stånd på date/prata med tjejer med no-fap. Runkade min runkdag och var typ inte alls "på" att träffa en tjej jag hade planerat, jobbade ingenting för att försöka få träff typ bara "Skulle vi ses?" Sen typ "OK" sen gam:a dataspel istället. Håll dig alltså |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,881 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 161 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}