LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta?
|
2014-07-30,18:27,
|
|||
|
|||
RE: Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta?
Allting är svårt att bedöma över text men mitt tips till dig är se möjligheterna
1. Att systern är med kan vara positivt för gör du ett gott intryck där så är det många plus i kanten Samt kom ihåg att så länge hennes syster inte är nunna så går sexskämt och sådant bra, du verkar mer mistänksam om du håller dig borta från allt sådant för då fattar systern direkt vad du är ute efter 2. Ända sättet att komma ur denna såkallade friendzonad är att förstöra vänskapen vill du ha henne så visa det och var inte rädd att förlora henne som vän = detta är #1 anledningen till att det ens existerar ett sådant ord som friendzonad att killar eskalerar för dåligt eller att dem inte låtit tjejen investera i dig tillräckligt. När jag säger förstöra menar jag att en flickvän eller kk är din kompis men med sexuellt laddad stämning ska du kunna få in den sexuellt laddade stämningen får du vara beredd på snabb escalering och att hon kan tycka det blir jobbigt Hoppas du fattar vad jag menar och all lycka mannen |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? - av ChuckNorris - 2014-07-30,17:48
RE: Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? - av Bruno - 2014-07-30,18:22
RE: Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? - av Mr.21 - 2014-07-30,18:27
RE: Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? - av Nicki - 2014-07-30,20:04
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}