LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-08-15,14:53,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-15,14:55 av {2} daoce.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-15,14:03)Evilvalle Skrev: "Symptomen" av flatline och längden av denna verkar variera något enormt från person till person. Av vad jag kan minnas varade min flatline någon vecka och under den tiden hade jag det riktigt svårt att få upp kuken också, samt riktigt kass sömn, ville inte kliva upp ur sängen och var allmänt seg, samt väldigt mycket huvudvärk under denna tidsperiod. Symptomen känner jag verkligen igen! Sover sjukt dåligt, och mått kasst i några dagar. Har trott att jag har haft influensa på gång då jag har haft huvudvärk och är hängig i kroppen. Skönt att höra att det bara är en del av processen . Men just nu känns allt rätt jävligt, ingen motivation att göra ett skit! Ser verkligen fram emot att känna av dessa "super powers" som man har hört talas om. Förra helgen, innan jag kom in i flatline, fick jag ett litet smakprov. Var ute på krogen och för en gångs kollade jag inte smutsigt på brudarna och tänkte på hur jag ville sätta på dem (och i vilka positioner), utan hade bara jävligt ball och skämdes inte för att göra bort mig (tro mig, gjorde bort mig rejält på dansgolvet men so what?). Normalt sätt får jag inte mycket blickar, men tyckte att halva golvet kollade in mig, och ett gäng milfar började gnida rövarna mot mitt lammkött. (2014-08-15,12:37)SvaMp_ Skrev: Hm, har haft flatline där man känt sig allmänt ointresserad dock aldrig problem med att få liv i den, kanske beror på hur hårt kuken vart bunden till fappandet. Brukade vara kanske en-två veckor. Jag gör detta också ibland, men har hört att det inte är en bra idé! Något om att man stimuleras med dopamin och att det förlänger processen för att återställa receptorerna till en normal nivå. Förresten, är det en bra idé att försöka ligga när man går igenom en flatline? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,892 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 150 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}