LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-08-17,04:52,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-17,04:54 av {2} Evilvalle.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
Varför man INTE ska edgea:
Citat:Some men attempting the rebooting process believe that as long as they avoid ejaculation, they are successfully rebooting. (2014-08-15,22:03)daoce Skrev: Åh fy fan. 2-3 månader... kkn lär inte bli glad hehe. Nåja, dags att hitta nytt ändå . Och i längden så är 2-3 månader ingenting jämfört med resten av sitt liv med superbongen. Hur är det nu då Valle? Känner du dig som tonåring igen? Ja, jag är konstant kåt och blir hård av de minsta av saker. I fredags när jag och tjejen hade sex, blir hon avbryten av ett viktigt samtal hon lära ta, det varade i ungefär 10 minuter. Under denna tid när jag är bredvid och väntar är jag STENHÅRD, kuken slaknade inte en milimeter. När hon var klar sa hon: "haha men gud är du fortfarande hård?!". Det fick mig att tänka tillbaka ett par år när jag frekvent runkade till porr, kan minnas hur jag kunde bli slak så fort jag slutade stimulera penis för bara några sekunder för att byta porrklipp/porrtabb, eller göra något helt annat för några sekunder. Porr knullar verkligen upp ens hjärna, det är gift. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,890 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 157 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}