LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-08-20,20:54,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-20,20:57 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-20,20:29)Evilvalle Skrev: Nae, klarade det första gången. Satte mig in i skiten först och läste en massa om det så jag fattade vad allt handlade om, sen bestämde jag mig bara för att sluta. Början är svårast, efter en månad kände jag hur ståndet var hårdare och av bättre kvalite under sex så då var det no turning back. Aldrig haft återfall, aldrig kollat på porr sedan 2010 (mer än klipp som tjejen skickar mig för att ge mig blueballs när vi är ifrån varandra), alternativt nåt random klipp som nån polare visar or whatever. Sann inspirations källa du är. Det finns inget mer alpha än att bestämma sig för svåra uppgifter i livet och sen "bara göra" Bless! (2014-08-20,20:50)Nicki Skrev: Haha, på första försöket? Kudos man. Nu jävlar kör vi Nicki! Det bästa för mig, ska börja studera i höst och nästa vecka väntar inspark/lära känna varann vecka. Tänk att få super-powers i studentlivet. Hoppas på att få ligga tills jag blir less på det. Planen = Skaffa en jävla massa tjejpolare under studietiden. Egentligen vill jag ha flickvän, men vem fan bryr sig. Som Valle sa, en kille som är populär och umgås med massa tjejer/knullar satan kommer aldrig ha det problemet Nu jävlar kör vi Nicki! Låt alla tajta tjejer bli våra. Det är nu eller aldrig. Vafan Valle klarade det på FÖRSTA nej nu jävlar! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,892 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 149 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}