LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-08-20,21:30,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-20,21:31 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-20,21:15)Nicki Skrev: Haha, det där var ett jävligt finurligt citat. För mig hade utmaningen legat i att inte skryta ihjäl folk om berget jag besteg för att få bekräftelse och känna mig duktig, inte att bestiga berget i sig.. Säger väl en hel del om vad jag måste jobba med. Om man på en djup nivå känner sig tillfredsställd med sig själv och har sann självkänsla lär man nog inte ha det där behovet skryta/överdriva. Nej precis. Tack för att du säger det, det känns bra nu. När jag slutade skriva till tjejer och körde "whatever" då började dom skriva mer, och det är liksom ett ärligt whatever jag är inne på. Det är helt enkelt inte så otroligt viktigt för mig att knulla x antal tjejer / månad. Nu vet jag att jag kan och att jag gör det bra som jag gör det, nu vill jag ha 10:orna! Hoppas du också har hittat rätt spår, nu stötter vi varann till 90 dagar och förhoppningsvis mer. Har satt porr-blockare på alla enheter nu Skriv om det blir jobbigt så försöker vi reda ut saker i tråden. Lycka till bro! Vi höres |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,896 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 164 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}