LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-08-21,18:39,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-21,18:39 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-21,18:25)Nicki Skrev: Jag kommer försöka belöna mig på lite annat håll istället för att kunna stå ut. Tidigare har jag alltid varit extremt strikt i mina rutiner när jag porrunka dagligen, unnade mig absolut ingenting i kostväg och ibland avstod jag hela fester osv för att undvika alkohol m.m. Det låter bra, jag slutade snusa nu i samband med no-fap. Men att ta lite choklad eller någon pizza här och där gör absolut ingenting. Jag antar att du gymmar? Har du någorlunda koll på kalorierna så är det inte ett problem alls faktiskt, det är ju bara att klippa något annat i kosten. T.ex äter man en fet kebabpizza "klarar" man sig lite lite gröt och kvarg resten av dagen om man ska ligga jämt i kalorierna (2014-08-21,18:25)Nicki Skrev: Jag kommer försöka belöna mig på lite annat håll istället för att kunna stå ut. Tidigare har jag alltid varit extremt strikt i mina rutiner när jag porrunka dagligen, unnade mig absolut ingenting i kostväg och ibland avstod jag hela fester osv för att undvika alkohol m.m. Det låter bra, jag slutade snusa nu i samband med no-fap. Men att ta lite choklad eller någon pizza här och där gör absolut ingenting. Jag antar att du gymmar? Har du någorlunda koll på kalorierna så är det inte ett problem alls faktiskt, det är ju bara att klippa något annat i kosten. T.ex äter man en fet kebabpizza "klarar" man sig lite lite gröt och kvarg resten av dagen om man ska ligga jämt i kalorierna |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,895 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 163 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}