LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-08-24,19:51,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-24,19:56 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-24,15:27)Nicki Skrev: Jag är fortfarande inställd på att köra helt pmo-fritt under hela vägen faktiskt. Eftersom jag just nu pluggar distans och inte har vänner som drar ut så lär jag inte hitta nytt ligg i en nära framtid. Jag är med på hur du menar, skulle säga att jag kör 50% av ditt upplägg. Kommer ju också studera (fast mitt i smeten) men jag är ute efter att klara studierna,no-fap,träna hårt. Planen är att skaffa sig en jävla massa tjejpolare. Tycker helt enkelt det är roligt att umgås med tjejer och det är precis vad jag vill göra. Sen om det hettar till, ja då säger man ju inte nej direkt. Har hittat ett väldigt skönt naturligt "game". Vill inte ens kalla det Game, men jag märker att tjejerna blir väldigt avslappnade när dom förstår att man på riktigt inte bryr sig om det blir knulla av eller inte, det är inte huvudfokus liksom. Dom öppnar sig som aldrig förr och man får en tillit fast man knappt ber om det. När jag däremot går ut på krogen och har fått i mig något, då ska jag försöka utvecklas till att bli mer "på". Försöka med att hålla i handen, mycket "kino" när man pratar osv Känns bra att ha hittat det, men det tog en jävla tid. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,881 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 158 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}