LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-08-25,17:16,
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
Idag är första dagen jag känt av förändringar. Ett lugn i hela kroppen och en soft inställning till allt.
Pluggar distans hemma och har senaste veckan varit fett stressed out över det men idag tog jag ledigt från det och har chillat med gott samvete. Sov 12 timmar(!) och började dagen med en nice frukost framför ett avsnitt av Sopranos, städade sen hela mitt rum riktigt noggrant och gick sen ut med hunden. Då märkte jag att jag njöt mer av omgivningen, precis som jag märkt man gör senaste försöket av nofap när jag kom upp i runt 2 veckor. Färgerna i löven, små detaljer i folks ansikten osv lägger jag mer märke till. Och jag känner mig lugn. Jag tänker att om jag bara tar en dag i taget av att göra det jag har att göra och fortsätter nofap så kommer allt lösa sig och jag kommer kunna klara av allt jag kan tänka mig. Det mindsetet gör mig harmonisk och det är ingen slump att känslor som dessa smyger sig på just under nofap. Keep going dudes! Btw, Ångest101 du har väl klarat en vecka nu? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,891 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 155 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}