LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej hör inte av sig efter träff
|
2012-03-19,00:13,
|
|||
|
|||
Tjej hör inte av sig efter träff
Hej. En tjej jag 'text gameat' i ungefär 2 veckor med hjälp av evilvalle ville träffa mig igårkväll. Hon har initierat sms kontakt med mig exakt varje dag i 2 veckor och hon har lagt mycket mer energi på samtalen än vad jag har gjort, mitt 'text game' har varit riktigt bra, det kan evilvalle intyga.
Men igår träffades vi ungefär 20minuter på en plats som jag hade bestämt, jag var lite nervös inför detta då jag inte träffat en ny tjej på ett bra tag nu men jag försökte att hålla en alfa mask. Vi satte oss och prata en stund men samtalet kändes lite krystat, men det är väl inte meningen att allt ska flyta på skitbra första gången man träffas i och för sig. Hon pratade väldigt mycket iallafall och jag retade henne för allt möjligt. Hon sa upprepade gånger att hon måsta gå snart, efter bara den här cigaretten osv. När hon skulle tillbaka promenerade jag med henne, försökte leda så mycket som möjligt. I slutet luktade jag på hennes hår också vilket hon verkade gilla, jag tog även tag i hennes ena bröst samt klämde på röven och hon bara skrattade och slog till mig. Sen när hon skulle gå sa hon 'men jag hör av mig imorgon!' Har gått och väntat på ett sms hela dagen men det har varit helt dött. Detta är så olikt henne då hon innan träffen smsat mig varje dag. Vad hände? Vad gör jag nu? Gillade hon inte hur jag såg ut IRL vilket har fått henne att tappat intresse helt nu? Vad tror ni? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}