LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-10-02,16:51,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-02,17:00 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-10-02,02:14)Carnivore Skrev: Du kanske tycker att du ser "helt okej ut" men tror du att andra tycker det? Tvekade du nu? Kändes det lite jobbigt? Tycker att jag ser helt ok ut, lätt en 7.5:a i rätt kläder och om jag går in för att se så bra ut jag kan. Men jag kan liksom gå runt en hel kväll och försöka se så snygg jag kan ut med hakan högt, tror liksom att tjejer ska typ "wow!!! han ska vi suga av!!" Men fungerar ju inte så. Tvärtom har jag nog för höga tankar om mig själv och tror att jag är för "fin" för krogtjejer. Ska göra ett 90dagars sista försök till nyår, skiter det sig igen så lägger jag fan ner alltså. Ska det vara så svårt att sluta ta i kuken liksom (2014-10-02,07:44)sjoggaa Skrev: Hey, du vet ju själv vad du gör för fel, du vågar inte och enda sättet att få bort den rädslan är att göra det, vad är det värsta som kan hända? Att hon går iväg, so what det finns 1 miljon andra brudar, bli dissad tills du inte bryr dig om det längre så blir du säker i dig själv, kör hårt. :-) Så sant, ska börja se detta som ett spel. Tänkte faktiskt läsa blueprint/swingcat seriöst också. Tro det kan vara bra faktiskt. Sen tror jag det var bra gjort av mig att avveckla mitt kk-förhållande. Det leder bara till needy och "ta för givet" + jag blir lat när jag vet att jag har en halvdan kk. Fuck henne. Tackade för avsugningen och sa åt henne att dra åt helvete nu Nu står jag helt utan något garanterat ligg, så det kommer göra mig att pusha hårdare. No-fap + inget KK måste sätta fart på mig (2014-10-02,07:44)sjoggaa Skrev: Hey, du vet ju själv vad du gör för fel, du vågar inte och enda sättet att få bort den rädslan är att göra det, vad är det värsta som kan hända? Att hon går iväg, so what det finns 1 miljon andra brudar, bli dissad tills du inte bryr dig om det längre så blir du säker i dig själv, kör hårt. :-) Så sant, ska börja se detta som ett spel. Tänkte faktiskt läsa blueprint/swingcat seriöst också. Tro det kan vara bra faktiskt. Sen tror jag det var bra gjort av mig att avveckla mitt kk-förhållande. Det leder bara till needy och "ta för givet" + jag blir lat när jag vet att jag har en halvdan kk. Fuck henne. Tackade för avsugningen och bad henne att dra åt helvete nu Nu står jag helt utan något garanterat ligg, så det kommer göra mig att pusha hårdare. No-fap + inget KK måste sätta fart på mig (2014-10-02,07:44)sjoggaa Skrev: Hey, du vet ju själv vad du gör för fel, du vågar inte och enda sättet att få bort den rädslan är att göra det, vad är det värsta som kan hända? Att hon går iväg, so what det finns 1 miljon andra brudar, bli dissad tills du inte bryr dig om det längre så blir du säker i dig själv, kör hårt. :-) Så sant, ska börja se detta som ett spel. Tänkte faktiskt läsa blueprint/swingcat seriöst också. Tro det kan vara bra faktiskt. Sen tror jag det var bra gjort av mig att avveckla mitt kk-förhållande. Det leder bara till needy och "ta för givet" + jag blir lat när jag vet att jag har en halvdan kk. Fuck henne. Tackade för avsugningen och sa åt henne att dra nu. Nu står jag helt utan något garanterat ligg, så det kommer göra mig att pusha hårdare. No-fap + inget KK måste sätta fart på mig |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,881 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 161 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}