LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
|
2014-10-23,13:51,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-23,13:58 av {2} Bruno.)
|
|||
|
|||
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på
(2014-10-22,22:05)Zaxii Skrev: Tror att jag skulle föredra daygame över night. Går att göra både och? Men man ser färre fina brudar på stan så här års och nu är det ju snart vinter, så jag inbillar mig att även klubbslynorna är ännu mer villiga och börjar se sig om efter en pojkvän att ligga och mysskeda med så här under höstmörkret när det är på väg att bli kallt och jävligt. Så krogen är ett bra ställe att dra till nu. I övrigt så har du ju inte vanan inne att ragga och sätter därför några brudar på gymmet (och som du aldrig ens har snackat med) på en piedestal. Hade du raggat kontinuerligt så hade du inte ägnat massa tankar åt dem istället för att fokusera på att träna och du är därmed som dömd till att misslyckas. Men klart du bör pröva. Kör några isbrytare på fula chicksen i gymmet och bygg upp lite erfarenhet och känn dig mer bekväm innan du går på dina targets. Ser du att hon precis gått till benpressen kan du ju fråga hur många set hon har kvar och stå där och vänta och sen bara dra på ett flin: "lyfter i normala fall 10ggr mer än dig men är trött idag, så tänker ta det lugnt, du vet" el. liknande. Bara bryt isen så blir det lättare att snacka nästa gång du ser tjejen och klämmer på hennes biceps. Med det sagt så kan jag bara komma ihåg 2 tillfällen då jag raggat på gym. En var när jag hade fucked up dygnsrytm på sommaren och gick och tränade runt kl 1 på natten och var helt ensam med en brud som var busschaufför som började snortidigt. Gjorde då en isbrytare som sen ledde till småprat och IOIs varenda gång vi sågs, men sen flyttade jag och vi sågs aldrig mer och på den tiden jobbade jag mycket långsammare. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på - av Zaxii - 2014-10-22,20:53
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på - av SvaMp_ - 2014-10-22,21:04
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på - av Zaxii - 2014-10-22,22:05
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på - av Bruno - 2014-10-23,13:51
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på - av ångest101 - 2014-10-23,12:44
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på - av Zaxii - 2014-10-28,19:29
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på - av ångest101 - 2014-10-28,19:44
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på - av confused... - 2014-10-28,21:08
RE: Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på - av ångest101 - 2014-10-28,22:41
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}