LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
#TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
2014-11-05,03:52,
Inlägg: #21
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Kan hålla med om att det skulle behövas tydligare disclaimers ibland om att du faktiskt riskerar stryk om du beter dig på ett alltför aggresivt och okalibrerat sätt om du inte har ditt shit together. Många noobs missuppfattade det här med "beast mode" totalt och trodde det gick ut på att försöka fingerpulla varenda tjej i syne och vråla DURRRRRRRRRRRR när det i själva verket handlade om att bara öppna mycket. Sen att evil stifler kan göra en del sjuka saker är en sak, men det skall ses som kryddan på moset och inte moset i sig... If you follow me. Jeffys inställning är "jaha, trist men det är inte mitt problem att folk är dumma i huvudet" - jo, när man har hardcases som tycker allt man gör är skitballt så måste man vara lite smart i hur man lägger fram saker.

Har själv haft en period då jag försökt för mycket att vara en edgy badass. Kan inte säga att jag ångrar det, till viss del är det ett genuint uttryck för min personlighet. Och det har gett mig bra reference experiences - men efter ha blivit utsatt för våld två gånger på krogen från män som försvarat sina kvinnor och haft en wing som blev skallad så har jag tänkt om lite. Visst, det är bra att tänka att state inte är viktigt men gör du edgy shit så funkar det inte att vara kall beta. Då kommer du hamna i väldigt negativa situationer gång på gång.
Det är kul att smiska tjejer på rumpan, köra motorbåten, ta stryptag och polisgrepp på dom men det är viktigare att bara vara normal, trygg och ha kul och visa intention. Det andra är som sagt bara en krydda.

Med det sagt, jag tar strypgrepp på tjejer jämt. Jag kan typ inte hångla utan att göra det, det är helt normaliserat för mig nu... Och jag älskar att dominera tjejer i sängen, att örfila dom, kalla dom pappas lilla hora och munknulla dom djupt. Feminister skulle anse att jag var en fullfjädrad våldtäktsman om dom sett hur jag hanterar LMR. Det finns en gråzon mellan vad som är ok och vad som inte är det och jag har blivit jävligt bra på att röra mig i den.


Meddelanden
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid - av slyngel - 2014-11-05,03:52

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Julien is in trouble! :) TheD 6 3,151 2014-11-23,04:02
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Rsd@Julien Pickup manifesto TobiasK 2 1,598 2013-04-16,12:18
Senaste inlägg:: selected
  Julien Manifesto - Anteckningar Benson! 4 2,940 2013-03-14,23:23
Senaste inlägg:: Benson!
  Julien: Getting good at game VS Getting the girl tay 2 1,495 2012-12-30,04:28
Senaste inlägg:: Evilvalle
  How To Use What Women Think To Make Them Sleep With You by Julien@rsd TobiasK 6 3,134 2012-12-03,18:23
Senaste inlägg:: Evilvalle
  How To Suck Any Girl Into Your Reality by Julien@rsd TobiasK 1 928 2012-12-03,16:15
Senaste inlägg:: TobiasK
  The Hottest Women Are Easy: How To Steal A Girl From James Bond by Julien@rsd TobiasK 1 1,120 2012-12-03,01:14
Senaste inlägg:: TobiasK
  How To Be A Player: Seeing The Social Matrix Of The Interaction@Julien TobiasK 10 3,987 2012-09-27,14:15
Senaste inlägg:: Sharkattack
  RSD-Julien om hur man bli bra på game tay 1 1,109 2012-09-25,11:27
Senaste inlägg:: tay
  HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama Evilvalle 12 4,882 2012-06-28,13:24
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 24 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}