LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
2012-06-20,01:11,
Inlägg: #1
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
HHAHAHHAHAHAHA

[video=youtube;pXvwPa57T1M]http://www.youtube.com/watch?v=pXvwPa57T1M&list=UUTF6CEoSHHGTuJwk_zppupw&index=1&feature=plcp[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-20,02:07,
Inlägg: #2
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
hahahahhaa niiiiiiiiice!!! Detta påminner mig om en kväll en kväll på krogen då jag snackade med tre brudar och slängde spydiga kommentarer åt en av dem.

Mini FR:

Det började just med att de var dryga som fan, och tillslut så tröttna jag då drog jag till ena ba " Shit vad du måste va gammal, du är fan rynkig i hela facet ju för fan" (det var hon såklart inte). Haha vilket flipp hon fick, brusade upp ordentligt, kom fan inte ihåg vad hon sa, med det var massa fördommar iaf, och jag bara ler och är laid back i min stol. När de började lugna ner sig igen så drog jag till med " Shit men har du tänkt på att skaffa botox?" och då började det igen ännu värre hahah.

Hennes kompis ställde sig upp och gick fram till mig, la handen på min axel och sa "DU SKA GÅ NU, DU SKA GÅ NUUUU". Jag sitter och ler fortfarande och säger " Nej jag sitter bra här faktiskt" i lugn ton. En av hennes polare slängde ur sig " Du tror att du är bättre än kvinnor" och "här har vi en kille som försöker få tjejerna att jaga honom genom att trycka ner dem". Svar på det första var "Jag är " och det andra "åh nej fan nu är jag avslöjad helvete".

Iaf jag reser mig sedan och tackar för mig och går vidare och hittar ganska snabbt en brud som jag hade snackat lite med tidigare, och börjar prata. Då kommer dessa tre tjejer lite senare och ena går fram och lägger armen om mig samtidigt som hon säger till henne jag pratar med " DET HÄR ÄR ETT SVIN, ETT RIKTIGT SVIN" och sen något mer. Jag säger " YES JAG ÄR ETT SVIN" och ler. Sen får jag en kyss på kinden innan de går.

Jävligt underhållande var det Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-20,02:08,
Inlägg: #3
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
Förresten fan vad viktigt det är med frame alltså
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-20,02:42,
Inlägg: #4
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
russel Skrev:hahahahhaa niiiiiiiiice!!! Detta påminner mig om en kväll en kväll på krogen då jag snackade med tre brudar och slängde spydiga kommentarer åt en av dem.

Mini FR:

Det började just med att de var dryga som fan, och tillslut så tröttna jag då drog jag till ena ba " Shit vad du måste va gammal, du är fan rynkig i hela facet ju för fan" (det var hon såklart inte). Haha vilket flipp hon fick, brusade upp ordentligt, kom fan inte ihåg vad hon sa, med det var massa fördommar iaf, och jag bara ler och är laid back i min stol. När de började lugna ner sig igen så drog jag till med " Shit men har du tänkt på att skaffa botox?" och då började det igen ännu värre hahah.

Hennes kompis ställde sig upp och gick fram till mig, la handen på min axel och sa "DU SKA GÅ NU, DU SKA GÅ NUUUU". Jag sitter och ler fortfarande och säger " Nej jag sitter bra här faktiskt" i lugn ton. En av hennes polare slängde ur sig " Du tror att du är bättre än kvinnor" och "här har vi en kille som försöker få tjejerna att jaga honom genom att trycka ner dem". Svar på det första var "Jag är " och det andra "åh nej fan nu är jag avslöjad helvete".

Iaf jag reser mig sedan och tackar för mig och går vidare och hittar ganska snabbt en brud som jag hade snackat lite med tidigare, och börjar prata. Då kommer dessa tre tjejer lite senare och ena går fram och lägger armen om mig samtidigt som hon säger till henne jag pratar med " DET HÄR ÄR ETT SVIN, ETT RIKTIGT SVIN" och sen något mer. Jag säger " YES JAG ÄR ETT SVIN" och ler. Sen får jag en kyss på kinden innan de går.

Jävligt underhållande var det Smile

Ye man, ett bra tankesätt är att flickor har 2 nivåer, den ena lite "djupare" nivån är hennes biologi som alltid söker efter high-value males att ha sex med, denna är oftast rätt omedveten men viktigare är att denna nivå i stort sett alltid slår ut nivå nummer 2 som är "ytan", dvs social conditioning, hur hon har blivit uppfostrad att vara, hennes värderingar å blablabla.

Med andra ord, lyckas man komma åt hennes biologiska nivå så slår den ut nivå 2 då människans största syfte rent biologiskt är genetisk överlevnad (och därmed hitta en så bra mate som möjligt), viktigare än tex politisk åsikt (lol) och andra värderingar.

Med andra ord, en stark frame slår ut allt.


Jag var också ett riktigt asshole under en längre tid, mycket inspiration kom ifrån en natural polare som alltid säger helt sjuka jävla saker men som inte viker sig en millimeter för någon (Ja, han är rätt grovt kriminell och mongo i huvudet också, lol). However, tjejer dras till honom som flugor även fast han gör de mest sjuka uppfuckade onda sakerna som finns mot dom. Det är till och med vissa brudar som går runt och LJUGER om att dom legat med honom när dom i själva verket inte ens gjort det, lol!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-20,02:55,
Inlägg: #5
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
Evilvalle Skrev:Ye man, ett bra tankesätt är att flickor har 2 nivåer, den ena lite "djupare" nivån är hennes biologi som alltid söker efter high-value males att ha sex med, denna är oftast rätt omedveten men viktigare är att denna nivå i stort sett alltid slår ut nivå nummer 2 som är "ytan", dvs social conditioning, hur hon har blivit uppfostrad att vara, hennes värderingar å blablabla.

Med andra ord, lyckas man komma åt hennes biologiska nivå så slår den ut nivå 2 då människans största syfte rent biologiskt är genetisk överlevnad (och därmed hitta en så bra mate som möjligt), viktigare än tex politisk åsikt (lol) och andra värderingar.

Med andra ord, en stark frame slår ut allt.


Jag var också ett riktigt asshole under en längre tid, mycket inspiration kom ifrån en natural polare som alltid säger helt sjuka jävla saker men som inte viker sig en millimeter för någon (Ja, han är rätt grovt kriminell och mongo i huvudet också, lol). However, tjejer dras till honom som flugor även fast han gör de mest sjuka uppfuckade onda sakerna som finns mot dom. Det är till och med vissa brudar som går runt och LJUGER om att dom legat med honom när dom i själva verket inte ens gjort det, lol!

Mycket viktig info. Tackar.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-20,15:14,
Inlägg: #6
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
Undrar dock fortfarande varför nästan ingen eller väldigt få av dessa "pick-up gurus" har en high quality brud. Med det inte sagt att denna videon är bra och förklarar en hel del saker.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-06-20,16:21,
Inlägg: #7
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
Tyler är dum i huvudet, AHAHAHAHA. <3 Tycker seriöst han borde börja jobba som röstskådis på south park, skulle passa jävligt bra.
2012-06-20,17:26,
Inlägg: #8
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
Vagabond Skrev:Undrar dock fortfarande varför nästan ingen eller väldigt få av dessa "pick-up gurus" har en high quality brud. Med det inte sagt att denna videon är bra och förklarar en hel del saker.

När man legat med 50+ heta flickor så tenderar man att inte bry sig lika mycket om utseendet när det kommer till en flickvän, man har "seen it all" or whatever.

Hurvida de mest kända "gurusarna" pullar/pullat heta chix? Haha ja, no doubt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-20,17:26,
Inlägg: #9
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
TonightIsTheNight Skrev:Tyler är dum i huvudet, AHAHAHAHA. <3 Tycker seriöst han borde börja jobba som röstskådis på south park, skulle passa jävligt bra.

Det komiska är ju att han inte planerar i stort sett ett skit inför sina tal, allt spontant haha
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-20,18:20,
Inlägg: #10
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
Evilvalle Skrev:Det komiska är ju att han inte planerar i stort sett ett skit inför sina tal, allt spontant haha

Tippar att detta kommer från att han har galet mkt livserfarenhet, inte minst från the field, så han kan spotta ur sig extremt mkt spontana grejer (borde iofs vem som helst kunna, bara det att för en kille som Tyler finns mer anekdoter, stories etc att dra) ?
2012-06-20,19:51,
Inlägg: #11
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
HAHAHAHAHAHHAHA så jävla braaa
2012-06-28,13:24,
Inlägg: #12
HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama
Get the boss guy!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tyler Durden är en jävla tönt piraten99 43 14,738 2016-12-12,01:09
Senaste inlägg:: godsgift
  Träffa denna dam? Archidas 3 2,088 2016-03-15,21:09
Senaste inlägg:: Mindful
  #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid HardstyleJunkie 82 51,066 2014-12-11,19:12
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Julien is in trouble! :) TheD 6 2,645 2014-11-23,04:02
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Hur är denna killes beteende? Chill? tay 61 39,202 2014-03-23,19:24
Senaste inlägg:: tay
  Skön Elliott video (Action over all) godsgift 3 1,975 2014-03-04,10:02
Senaste inlägg:: Commander
  Bra rsd Todd video. tay 0 1,098 2013-12-31,12:37
Senaste inlägg:: tay
Video Tyler remix OMFG Evilvalle 3 1,874 2013-11-17,19:50
Senaste inlägg:: kinkykong
  Tyler on empathy / Eliott vid godsgift 4 2,797 2013-09-16,19:49
Senaste inlägg:: Lucid_dreamer
  RSD Alex 201x Video Evilvalle 5 2,867 2013-08-13,01:18
Senaste inlägg:: Sux

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}