LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
haha friendzonad, vad gör jag?
2014-12-09,16:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-09,16:34 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #4
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
(2014-12-09,16:23)Cruz Skrev: Jag tycker du ska gå på bio som "vänner". Tjejer är ju inte direkt kända för att tänka logiskt, så för att inte framstå som en lätt tjej så drar hon vänkortet. När ni sen har haft sex så kan hon resonera för sig själv att "oj, det hände bara. Vi gick ju på bio som vänner" men när hon hela tiden i alla fall innerst inne ville ha kuk.

Eller så kanske hon inte vill dejta dig? Vad förlorar du på att gå på bio som "vänner"?


Tack för input!

Ja det är en bra fråga. Själv har jag extremt tråkigt om jag inte är intresserad av olika saker, och det är få tjejkompisar jag haft faktiskt.

Jag är lite speciell på det sättet, väldigt intresserad av vissa saker och lider ibland om jag måste sitta igenom ointressanta saker.

(2014-12-09,16:27)fisk Skrev: Utan att ha någon aning, men kan det inte vara så att du lägger in för mycket tankekraft i ett enda ord hon yttrade i ett sms?
Dvs att du kan tolka det som ett "autosvar" på samma sätt som att en tjej kan säga påväg hem från krogen "vi ska inte ligga, bara så du vet".

Ja så kan det mycket väl va, ska försöka möta upp henne iaf, så får vi se vart det leder. Dumpar hellre bomben och säger åt henne att jag inte vill ha en vänskap utan ha det sexuellt när jag är framför henne än via sms.
Winning Beats the Game

Be Selfish


Meddelanden
haha friendzonad, vad gör jag? - av SvaMp_ - 2014-12-09,16:16
RE: haha friendzonad, vad gör jag? - av SvaMp_ - 2014-12-09,16:29

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 7,880 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer" slyngel 6 3,234 2012-05-11,00:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}