LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer"
2012-05-09,17:55,
Inlägg: #1
Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer"
Har stött på detta några gånger på diverse dejtingsajter. Gemensamt för alla dessa tjejer är att dom är runt 18-19 år, ser väldigt bra ut och blir förmodligen spammade hela dagarna av en massa snubbar.

Allt kan verka gå bra, dom kan till och med säga att dom vill ses men när det kommer till numret är det tvärstopp. Jag vet att en del av er kommer skriva att det bara är ett shittest, men jag köper inte det. Jag tror mer det är ett intresse på att tjejen inte haft något riktigt intresse överhuvudtaget förutom att få bekräftelse och uppmärksamhet, åtminstone just med mig. Känns mer som man är lite pausunderhållning typ. Låter det som en rimlig analys tycker ni?
2012-05-09,19:13,
Inlägg: #2
Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer"
slyngel Skrev:Har stött på detta några gånger på diverse dejtingsajter. Gemensamt för alla dessa tjejer är att dom är runt 18-19 år, ser väldigt bra ut och blir förmodligen spammade hela dagarna av en massa snubbar.

Allt kan verka gå bra, dom kan till och med säga att dom vill ses men när det kommer till numret är det tvärstopp. Jag vet att en del av er kommer skriva att det bara är ett shittest, men jag köper inte det. Jag tror mer det är ett intresse på att tjejen inte haft något riktigt intresse överhuvudtaget förutom att få bekräftelse och uppmärksamhet, åtminstone just med mig. Känns mer som man är lite pausunderhållning typ. Låter det som en rimlig analys tycker ni?

Jag har lagt upp några FR på internetgame där tjejerna har sagt exakt så.

HB: haha så lätt får du inte mitt nummer
Insecureboy: ok, btw kan du tyda drömmar? jag drömde bla bla

Snacka på, sen försöker du igen och igen och igen tills hon ger dig sitt nummer Smile
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-09,19:57,
Inlägg: #3
Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer"
Ok, gotcha. Det är väl också ett symptom på att jag har dåligt tålamod när det gäller internetgame nuförtiden, är hon inte nere för att byta nummer efter några mess så pallar jag oftast inte. Vad har du skrivit andra gången du går på numret då?
2012-05-09,20:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-09,20:58 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #4
Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer"
Insecureboy
men nu ska jag dra mitt skift som hjälte börjar. Men ge mig ditt nummer så fortsätter vi denna konversation när jag chillar i batmobilen påväg hem

Ana
haha okaay, har inga pengar kvar hahahah ...

Insecureboy
Och hur ska jag träffa dig om jag inte har ditt nummer... Jag som tänkte att vi skulle gifta oss å skaffa genetiskt överlägsna barn i framtiden... Men nu kanske det inte blir nåt med det

bla bla bla

Insecureboy
så var nu en duktig flicka å fixa pengar till mobilen så kan vi träffas sen

Ana
oh really?

Insecureboy
oh yes, tänk på dom gentetiskt överlägsna barnen. Dom kmr ta över världen så blir du hela världens drottning, dont tell me u dont want that



Insecureboy
Jag tar det som att du är en lugn tjej? perfekt precis vad jag behöver haha så now vad sägs om att du ger mig ditt nummer så kan jag ta reda på om du är lika skön i verkliga livet

HB
hahaha

Insecureboy
seså dont be shy jag bits inte promise

Insecureboy
men aja som jag ser det så kan vi antingen sitta här å löjla oss med 100 mail fram å tillbaks vilket inte leder någonstans, eller så ger du mig ditt nummer och så styr vi upp en fika lr liknande så kan jag ta reda på om du är så bra som du verkar. Ur call, shoot.

HB
hahahaha

Insecureboy
hmm jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det...

HB
asså

Insecureboy:
asså? u know du gör mig rätt förvirrad här, kmr få ta in på mentalhem här snart

HB
hhahahhaha

Insecureboy
har du pojkvän? eller vänta svara inte på det vill inte prata om din pojkvän haha, gillar du att resa? nåt favvoställe?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-10,23:44,
Inlägg: #5
Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer"
Najs, vad hände sen då?
2012-05-11,00:01,
Inlägg: #6
Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer"
tagit nummer från båda 2, träffat och closat
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag? Champagne 7 3,004 2017-03-17,23:14
Senaste inlägg:: Champagne
  Perfect match vill inte ses mer? Rednales 11 5,880 2016-08-01,21:01
Senaste inlägg:: TobiasK
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,108 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Satsa lr inte ? Sex Intelligence 0 980 2015-03-29,23:32
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  haha friendzonad, vad gör jag? SvaMp_ 14 9,300 2014-12-09,22:33
Senaste inlägg:: krokodilen
  Kan inte läsa henne bcude 4 2,997 2014-10-03,15:40
Senaste inlägg:: bcude
  Brudarna ger nummer för att bli av med dig Sartre 27 16,118 2014-01-21,05:30
Senaste inlägg:: Sartre
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,058 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Mitt game Flumrider 10 4,944 2013-10-04,23:48
Senaste inlägg:: Flumrider
  Nummer Dynamo 6 1,940 2013-08-13,00:13
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}