LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
haha friendzonad, vad gör jag?
2014-12-09,17:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-09,17:59 av {2} Evilvalle.)
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
Nej nej nej, tjejer vill ha SPÄNNING, det är därför hon vill kalla det "vänner" - då det skapar mer sexuell spänning (vad kommer hända? är vi verkligen bara vänner??) istället för att saker och ting är uppenbara (vi är på en "dejt", vi ska ha sex etc).

Du svarar: "Javisst! Du blir nog en bra vän, men du får lova att inte försöka våldta mig!" - Detta kommer göra henne fundersam vad du egentligen tycker om henne således öka hennes tankeinvestering i dig - skapa mer spänning och avsevärt öka chanserna för att det blir bangtown.

Also what he said ^^, ta inte sånt där skit seriöst, jag har nog hört liknande av minst 30-40 brudar som jag senare satt på utan problem, no joke.

(2014-12-09,16:29)SvaMp_ Skrev: Dumpar hellre bomben och säger åt henne att jag inte vill ha en vänskap utan ha det sexuellt när jag är framför henne än via sms.

Är det här flashback? Låter typiskt som någon galning där skulle resonera, u have alot to learn about women son.

Du har väldigt stora chanser att sätta denna, inge självsabotage nu damnit.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
haha friendzonad, vad gör jag? - av SvaMp_ - 2014-12-09,16:16
RE: haha friendzonad, vad gör jag? - av Evilvalle - 2014-12-09,17:55

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 8,526 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer" slyngel 6 3,864 2012-05-11,00:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}