LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
haha friendzonad, vad gör jag?
2014-12-09,19:00,
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
(2014-12-09,18:53)selected Skrev: ^^^

Hade jag inte gjort dessutom vem vet att det där passar in i hans frame genom att han ska svara "men du får lova att inte försöka våldta mig!", hade låtit totalt fel, iall om han inte varit lekfull och lite små kaxig när de träffats.

Jag tycker du ska vara rak på sak och visa genuin intresse. Du ska självklart inte ta hennes replik seriös heller när hon säger "som vänner". Fokusera på dina intentioner så kommer du också skita i hennes outcome.

10 av 10 laxar på att det kommer skita sig totalt med denna om han börjar aspa sig och ska "visa vilken manlig sexuell karl han är" - Han hamnar direkt i chaser frame och sedan är det hon som styr spelet, spänningen dör, hon får mer makt och han kommer att uppleva uppförsbacke hädanefter.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
haha friendzonad, vad gör jag? - av SvaMp_ - 2014-12-09,16:16
RE: haha friendzonad, vad gör jag? - av Evilvalle - 2014-12-09,19:00

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 8,526 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer" slyngel 6 3,864 2012-05-11,00:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}