LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
haha friendzonad, vad gör jag?
2014-12-09,22:17,
RE: haha friendzonad, vad gör jag?
(2014-12-09,21:59)SvaMp_ Skrev: Haha jag tackar för er input, skönt att höra just att "vänner" grejen bara var bs, tänkte just att det var lite skumt med tanke på att hon vart så compliant.

Anledningen till att jag ville gå autismo var för att jag tycker det är skönt att vara ärlig, sen kan man fortfarande pusha bort men att just inte leka kompis.

Hon har iaf mess bombat mig hela kvällen, skickar ett sms att hon ska träna, jag svarar inte, hon skickar igen efter att hon tränat, jag ger beröm, hon fortsätter, jag skickar en smiley, hon fortsätter messa hahaha ingen jävla friendzone där inte Big Grin

Tackar igen för all er input och lovar att uppdatera oavsett hur det går, hade kanske fackat upp det utan och skrämt iväg henne

Du ser. Females + logic = not even.

Du KOMMER att sätta på denna, riktigt lätt också. Du har na i stort sett i en ask som det är, sköt det bara chill nu åre blir BANGTOWN USA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
haha friendzonad, vad gör jag? - av SvaMp_ - 2014-12-09,16:16
RE: haha friendzonad, vad gör jag? - av Evilvalle - 2014-12-09,22:17

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 8,526 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer" slyngel 6 3,864 2012-05-11,00:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}