LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ni som är seriösa med maten, hur gör ni det enkelt för er?
2014-12-21,00:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-21,00:29 av {2} Ragnarök.)
RE: Ni som är seriösa med maten, hur gör ni det enkelt för er?
Ja. när du fixat proteinet och fått i dig lite nyttig mat så kan du ju trycka i dig nåt onyttigt för att fylla i det där sista. Jag äter inte onyttigt av andra skäl än vikten, men om prioritet är att bulka så se bara till att få i dig protein och lite vanlig mat sen fyll resten med vad fan som helst. Finns en del studier som visar att det är "skitsamma" rent resultatmässigt för muskelbygge iaf.

Minns när jag började bulka för första gången seriöst att jag fick samma problem som du. Blev lack som fan på mig själv o tänkte att jag ska fan fylla ut de där kalorierna oavstt vad. Stack till en resatauran ofta och istället för cola light så drack ajg vanlig cola, efterätter. en kebab påvägen till bussen, en ostkaka på ica om jag passerade osv. Varje kväll oavsett om jag ätit middag för en timme sen så avsltua dagen med en fet tallrik med turkisk youghourt, frukst, kvarg, flingor och olja.
Extreme Living
Never complain - never explain

Meddelanden
RE: Ni som är seriösa med maten, hur gör ni det enkelt för er? - av Ragnarök - 2014-12-21,00:28

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Enkelt träningsprogram som funkar. WALL-E 6 5,702 2014-11-18,00:49
Senaste inlägg:: Cogo

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}