LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ni som är seriösa med maten, hur gör ni det enkelt för er?
2014-12-21,16:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-21,16:56 av {2} ångest101.)
RE: Ni som är seriösa med maten, hur gör ni det enkelt för er
(2014-12-21,16:33)Toledo Skrev: Alltså ifall du vill bulka, så skulle jag säga att 1 kg per månad är ganska bra, alltså gärna mer än 5 kg, för att sedan deffa till sommaren igen.

Men beroende på din kroppsform, så skulle jag möjligtvis bulka ett helt år. Har en polare som började gymma i somras, och nu tänker han deffa inför sommaren igen. Han tänker deffa sig till 60kg, löjligt dumt.

Ifall du vill gå upp i vikt så är det oundivkligt att inte gå upp i fett. Dock kan man ju minimizera överskottet så att det inte blir för mycket.

Det är ju så jag tänkt hela tiden, att gå upp 1 kg / månad över 1-1.5 år. För att se till så det blir kvalitet. Denna tävlingen skulle innebära 8kg på 4 månader, det är onödigt kommer jag på nu.

Alltid 0-100 tänk på saker, kan aldrig bara slappna av och ta det lite jävla lugnt rent psykiskt

Slutsats ; håller mig hellre smal och leanbulkar
Än att äta sönder för Max något extra kg Rena muskler

Det tar ju tid detta, blir bara skit om man ska gå upp i 15-20 % sedan ner igen och hålla på!
Bättre bulka sakta och länge, sedan köra en snabbdeff på 2 månader

jag vill väga ca 85kg i form
Det är nog många många år dit, så varför inte ha roligt hela tiden istället för att bli fet för ingen nytta och Max 1 kg mer muskler

Meddelanden

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Enkelt träningsprogram som funkar. WALL-E 6 5,702 2014-11-18,00:49
Senaste inlägg:: Cogo

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}