LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2014-12-30,22:30,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-30,22:32 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-12-30,14:31)HardstyleJunkie Skrev: Lite mer än 3 månaders No-Fap i bagaget and still going strong. Fick en önskan av Ångest att skriva en liten rapport så hjälper gärna till. Tack för rapport Junkie! Känner igen mig i det då skriver att man får förhoppningar på att man ska få ligga direkt. För mig var dom första veckorna magiska, sedan började jag jämföra mig med andra som kört no-fap typ "Första månaden fick jag ligga med 3 brudar" Hade tankarna på att ligga enbart, och trodde no-fap skulle lösa hela livet. Så jag fick tunnelseende, sedan påverkades mitt självförtroende att jag inte fick ligga. Faktum är att jag gick ju inte ens ut? Så hur skulle jag få ligga... Som sagt, tunnelseende och mycket Badoo-chattar gjorde att jag började smårunka, sedan dröjde det inte länge innan självförtroendet var lågt igen pga "Det fungerar för andra" men inte för mig. Dum som jag var förstod jag inte då att man måste göra allting, no-fap är inget som kommer trolla hem tjejer lol Det kanske låter efterblivet, men jag fick verkligen tunnelseende. Att jag började fuska gjorde också att det kändes mindre bra. Dock har jag fortsatt och inte tittat på porr. Tänker fortsätta fast via "Hardmode" och använda no-fap som ett verktyg när jag går ut, och ffs börja gå ut lite också! Har raderat badoo nu, och instagram har jag inte använt på flera månader. Fokuserar man på hela livet så är jag övertygad över att no-fap är grymt! Min första månad var helt magisk när jag körde no-fap och AA-programmet. Sedan började jag jämföra mig med andra som ligger mycket och tappade självförtroende. Ska helt enkelt sluta jämföra mig och vara stolt över att jag gör. / Ångest |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,889 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 161 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}