LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2015-01-19,03:44,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-19,03:47 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hej grabbar!
Jag frågar er som började vid nyår, har ni fortfarande sömnproblem till och från? För jag kan absolut inte sova inatt, och har varit lite till och från. Efter jag började med zink har jag blivit _mycket_ mer djurisk. Tänker på dominant sex ofta och mest hela tiden. Det är inget ljug, varför skulle jag ljuga om det liksom. Känner av det starkt! Efter att ha läst så mycket + hört så mycket om no-fap. Så vill jag verkligen få denna till en livsstil, dvs att sluta helt med porren och runket. Hoppas verkligen på att sömnbesvären lägger sig. Dock har jag lite dåliga vanor som säkert påverkar också * Äter mat ofta ganska sent. 21-22 ibland * Läser inte alltid, utan ligger och tittar i mobilen Är inte speciellt orolig för framtiden, då jag tänker "allt löser sig" Det går bara inte att sova. Hoppas det hjälper att läsa 30min innan sängen! Har läst ut "models" och tänkte börja läsa "The game". Har faktiskt inte läst hela den! Sedan ska jag hoppa på ett diet-schema jag fått av, eller snarare köpt av en gymnisse. Orkar inte läsa massa bullshit på forum "Vad som är bäst" så han får fixa kosten åt mig. Ser det som en investering. Är det ingen tidigare Maraton-runkare i tråden som vill träda fram? Behöver lite underhållning i tuffa tider! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,888 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 155 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}