LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2015-01-22,23:20,
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-22,23:10)ångest101 Skrev: Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Är detta är någon jävla film?. För allt jag läser/och som du säger nu känner jag av tydligt. Och då har jag bara varit utan porr ca 1,5-2 månader. Minns inte ens när jag hade min senaste PMO. Denna månaden har jag bara rört kuken när jag pissat/duschat. Ya. Endra har det nåt att göra med "chakra" eller vafan new age snubbar kallar det, nå aura grejs, eller så är det helt enkelt pheromoner. Minnet blir bättre också, som tidigare sagt mer kreativitet, bättre hårkvalite, djupare röst, finare hy, ett inre lugn, tjejer som glor, män som visar mycket mer respekt, drömmar blir djupare och mer intensiva - man kommer ihåg dom lättare också, sömnen blir skitbra, grymt ökad motivation och en hel drös med benefits. Jag kommer själv testa på no ejaculation under 3-4 månader något tag för att se vad som händer, vet att godsgift experimenterat en del med det men inte lyckats klara av allt för många dagar än. Oh and btw, detta låter completely nuts, insane och allt sånt och folk kommer ropa BS tills dom erfarar det själv, effekterna är väldigt tydliga, och sen ja, så finns det ju typ hundratals gamla skrifter om semen retention inom olika kulturer etc, det är legit som fan. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,876 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 95 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}