LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse?
|
2015-02-01,02:09,
|
|||
|
|||
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse?
Jag känner drösvis med människor som går ensam på klubb..Inklusive jag själv gjorde det mycket när jag bodde i Sverige. Dock lätt att skaffa människor som vill gå ut med en, inte minst om man bor i en storstad. testa wings från forumet här.
Gymmet - det funkar, fråga om någon maskin är ledig, eller om hon vet hur maskinen funkar, eller gå till stretchstället och säg att hon ser svettig ut. . Du ser inte möjligheterna, bara problem. Ändra din attityd. Gatan - väntar på bussen, folk som går, folk som kollar skyltfönster, folk som sitter på bänkar, folk som är o ströhandlar saker. Fest - det kommer när du börjar lära känna mer folk, vilket du får genom de övriga sätten ovan. klassen - Skit i klassen. Börja se hela skolan. matsalen, rökrutan, utanförklassrummen, skåpet, cafét. Hade jag gått om gymnasiet nu, fyfan va mkt öppna skjutlägen man hade där. VIll inte var elak utan vill bara komma med konstruktiv kritik. Men du verkar bara komma med ursäkter för att inte ta tag i din skit. Det är helt okej. Men du måste börja erkänna att problemet inte är yttre faktorer, problemet är din attityd.
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Dikterad - 2015-02-01,00:16
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Evilvalle - 2015-02-01,00:31
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Dikterad - 2015-02-01,00:50
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Ragnarök - 2015-02-01,02:09
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Dikterad - 2015-02-01,02:39
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av confused... - 2015-02-01,03:43
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Bruno - 2015-02-01,03:13
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Ragnarök - 2015-02-01,18:58
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Dikterad - 2015-02-06,14:17
|
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}