LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
2012-03-03,16:38,
Inlägg: #1
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Krävs det mycket långsamare eskalering inför kyss?

Man kört kino väldigtmycket, kanske gett en puss på kinden, kramat osv.
Men hon går inte med på kyssen och så tvärrvänder allt. "Neej, jag kan inte".

Funderar på om man måste köra mycket långsammare kyss, ögonkontakt och sen sakta in eller något sådant. Eller ta nummer istället för kyssen och sedan dra därifrån för att sen köra på en träff någon annan dag. Känns lite onödigt att fixa day2 om man inte kysst tjejen den kvällen tycker jag.
2012-03-03,18:28,
Inlägg: #2
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Mandark Skrev:Krävs det mycket långsamare eskalering inför kyss?

Man kört kino väldigtmycket, kanske gett en puss på kinden, kramat osv.
Men hon går inte med på kyssen och så tvärrvänder allt. "Neej, jag kan inte".

Funderar på om man måste köra mycket långsammare kyss, ögonkontakt och sen sakta in eller något sådant. Eller ta nummer istället för kyssen och sedan dra därifrån för att sen köra på en träff någon annan dag. Känns lite onödigt att fixa day2 om man inte kysst tjejen den kvällen tycker jag.

Har också funderat på det. Känner tjejer som verkar vara så oskyldiga, nämner man sex så skämtar dom antingen bort det eller blir helt seriösa och tråkiga. Haha
2012-03-03,19:08,
Inlägg: #3
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Alltså det du ska tänka på är ju mer att upprätta hålla deras sociala "ansikte" utåt, d.v.s. det är bättre att eskalera då du är ensam med henne eller iaf iväg från nån som känner henne / kompisar.

Du behöver ju inte fixa day2 som så, utan du kan också ta nummer och typ stämma träff på någon krog, no pressure träff. Bara charma, visa balls och go for it sen då situationen uppenbarar sig.. Det lossnar nog till sist =)
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee
2012-03-06,20:06,
Inlägg: #4
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Ska testas, har gjort det en gång med antar att hon dumpade mig för att jag inte hade ett jobb.
Då var det nog bättre att kåta upp henne ordäntligt, så att hon skulle tycka att ha ett jobb inte var så speciellt nödvändigt hihi.
2012-03-06,20:15,
Inlägg: #5
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Judas Skrev:Alltså det du ska tänka på är ju mer att upprätta hålla deras sociala "ansikte" utåt, d.v.s. det är bättre att eskalera då du är ensam med henne eller iaf iväg från nån som känner henne / kompisar.

Du behöver ju inte fixa day2 som så, utan du kan också ta nummer och typ stämma träff på någon krog, no pressure träff. Bara charma, visa balls och go for it sen då situationen uppenbarar sig.. Det lossnar nog till sist =)

This!
De är vääääldigt måna om vad alla andra tycker om dem. Väl ensamma kan dem vara väldigt close-vänliga. Men finns det risk att någon kommer på dem låser de ned sig.
2012-03-06,21:00,
Inlägg: #6
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Min syrra är sjuuukt snygg. På riktigt. Å hon är tillsammans med den fetaste douchen jag känner. Jag låter det säga allt.
2012-03-06,22:25,
Inlägg: #7
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Mössan Skrev:Min syrra är sjuuukt snygg. På riktigt. Å hon är tillsammans med den fetaste douchen jag känner. Jag låter det säga allt.

Läge o slänga ut fb, telenr osv så löser jag resten !!11
find it, fuck it, forget it.
2012-03-06,22:59,
Inlägg: #8
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
TobiasK Skrev:Läge o slänga ut fb, telenr osv så löser jag resten !!11

Läge att hålla käften.
2012-03-07,15:04,
Inlägg: #9
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Mössan Skrev:Läge att hålla käften.

Take a chill pill

Och bara för att din syrra är snygg betyder det inte att hon är en sån som TS beskriver. Jag antar att TS menar tjejer som haft sex med två killar i sitt liv, (båda var hennes pojkvänner ofcourse), inte ligger med vem som helst, är noga i skolan, klär sig inte som en slampa och börjar inte gnälla för att hon missar en helg ute. Typ "good girls". Jag själv ÄLSKAR sådana tjejer och får Oneitis på sådana egentligen alltid så jag börjar träffa sådana. Har inge riktig tips förutom att vara sig själv. Lätt att sumpa en sådan av min erfarenhet.
2012-03-07,15:41,
Inlägg: #10
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Jag säger nej. Jag kör samma rejs behandlar dem likadant. Nekar de kyssen första gången unreactive och fortsätter. Hånglat med flera tjejer på 18års ställen som senare erkänner att de dels är oskuld (då men inte sen )Smile och minsann bara har hånglat med 3 personer tidigare mm. Ändå samma rejs funkar bäst.
2012-03-07,18:38,
Inlägg: #11
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Avager Skrev:Take a chill pill

hahah, bad ass avager. Sluta lek polis
2012-03-07,20:20,
Inlägg: #12
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Mössan Skrev:hahah, bad ass avager. Sluta lek polis

Gå o lägg dig...
2012-03-07,20:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-07,20:44 av {2} Avager.)
Inlägg: #13
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Mössan Skrev:hahah, bad ass avager. Sluta lek polis

Du är arresterad för hotfullt uppträdande mot tjänsteman.

Börja med att sluta leka allan ballan
2012-03-07,20:39,
Inlägg: #14
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
TSM Skrev:Jag säger nej. Jag kör samma rejs behandlar dem likadant. Nekar de kyssen första gången unreactive och fortsätter. Hånglat med flera tjejer på 18års ställen som senare erkänner att de dels är oskuld (då men inte sen )Smile och minsann bara har hånglat med 3 personer tidigare mm. Ändå samma rejs funkar bäst.

Fast det är inte samma sak. Antar att TS menar tjejer som helt enkelt är noga och har starka principer, inte tjejer som aldrig fått till det för de inte vågat eller något.
2012-03-07,21:12,
Inlägg: #15
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Avager Skrev:Du är arresterad för hotfullt uppträdande mot tjänsteman.

Börja med att sluta leka allan ballan

amen jo, "jag" leker. bitch plz. Vrf bliru skrajj för?
2012-03-07,21:20,
Inlägg: #16
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Grejen e den att jag inte ens var lack i början. Tills du droppa en onödig kommentar avager
2012-03-07,21:46,
Inlägg: #17
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Mössan Skrev:Grejen e den att jag inte ens var lack i början. Tills du droppa en onödig kommentar avager

1. En snubbe på ett internetforum lägger ett skämt
2. Du lackar som om det vore världens grej (eller hur kan man annars förklara "bäst att du håller käften?")
3. Jag säger "take a chill pill" som också är ett skämt
4. Du blir frustrerad för ingenting. Dude.
2012-03-07,21:50,
Inlägg: #18
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Exakt. Nu. Sccchhh.
2012-03-07,21:53,
Inlägg: #19
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Mössan Skrev:Exakt. Nu. Sccchhh.

hahahahhahahahha seems legit. Cool story bro! Starka nerver mannen Big Grin
2012-03-07,23:40,
Inlägg: #20
Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer.
Haha Big Grin Men alltså, en "fin" kultiverad duktig flicka med principer som inte har luggit med många osv blir ju nog också attraherad av playahplayas som vilken brud som helst. It's in their genes.
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer i grupp. Alzor 1 1,399 2017-07-14,10:07
Senaste inlägg:: Schlinus
  VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? Dikterad 14 11,198 2015-02-07,01:14
Senaste inlägg:: confused...
  tjejer som inte investerar? tay 3 2,063 2012-10-30,19:27
Senaste inlägg:: Mössan
  Era tankar om tjejer ni möter i dagliga livet! trollface 5 2,759 2012-09-29,16:01
Senaste inlägg:: trollface
  Fråga tjejer om mode, bra eller skit Anonymous 5 2,174 2012-07-04,23:15
Senaste inlägg:: Evilvalle
  När tjejer frågar om man saknar dom. neandertalaren 14 5,506 2012-07-03,00:54
Senaste inlägg:: Vettorazzi
  Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom... Donjohan 7 2,916 2012-06-29,00:55
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Varför vill tjejer försöka äga mig? Mandark 4 2,358 2012-03-06,22:11
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}