LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse?
|
2015-02-01,03:13,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-01,03:14 av {2} Bruno.)
|
|||
|
|||
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse?
18år och oerfaren, så där. Varför inte göra som många andra här på forumet och börja köra Good Looking Losers "approach anxiety program"? Efter att du har gjort det lär du få lite hum och känna dig mer bekväm. Mitt tips är att du drar igång en blogg som många andra här och gör drillsen, sen kan du gå vidare med att försöka bygga upp en umgängeskrets (som faktiskt drar ut) eller ragga på riktigt.
Ärligt talat så verkar de flesta som hänger här verkar få sina ragg via nätet, upplever jag iaf (det verkar dock förändras som tur är). Men vill du bli något av en renodlad player så vill du dra igång och köra en del "cold approach" förr eller senare. Finns ju klipp på Youtube med andra snubbar som filmat hur och går fram och raggar upp brudar mitt på dagen och yadayada, kikar du lär du nog lära dig något. Ta exempel Good Looking Loser eller BoyToyStory och inga rena PUA-grejer. Sen går det givetvis att dra ut ifall man inte har några polare med sig krogen. Tvärtom, så har jag upplevt att det finns otroligt många fördelar med att dra ut själv, även om det kan kännas småtråkigt ibland så diggar jag det som fan. Önskar att jag hade dragit ut solodolo när jag var i din ålder. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Dikterad - 2015-02-01,00:16
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Evilvalle - 2015-02-01,00:31
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Dikterad - 2015-02-01,00:50
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Ragnarök - 2015-02-01,02:09
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Dikterad - 2015-02-01,02:39
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av confused... - 2015-02-01,03:43
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Bruno - 2015-02-01,03:13
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Ragnarök - 2015-02-01,18:58
RE: VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? - av Dikterad - 2015-02-06,14:17
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}