LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2015-02-02,23:28,
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
I'm back fapstronauts!
Jag var här för ett tag sedan och hade gett mig fan på att jag skulle klara mig igenom detta. Jag klarade ungefär 6-7 veckor, men kom in i en flatline utan dess like. Jag blev deprimerad, och en jobbig situation kring jobbet gjorde att jag relapsade. Men nu är det dags för nya tag. En nära vän till mig var den som först tipsade om nofap. En snubbe som egentligen inte har varit en brudmagnet förr (har varit ute med honom hundratals gånger). Aldrig fick han tjejer om han inte ansträngde sig med full on sarge. Men nu får han blickar som aldrig förr, tjejerna stirrar sönder honom. Han raggar inte ens aktivt (då han har tjej), men tjejerna kan inte låta bli honom! Tre gånger, på kort tid, har tjejerna approachat honom och mer eller mindre lagt musen i hans hand. Jag har fått se detta på riktigt, och är nu mer övertygad än någonsin om att this shit is real! Nu jävlar mina bröder, ska det göras på riktigt. OBS! Jag kommer nog börja gnälla som en liten bitch så fort jag når flatline igen, men bear with me |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,896 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 162 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}