LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2015-04-20,02:21,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-20,02:23 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-15,15:54)godsgift Skrev: Du verkar skön broder. Kan rekommendera The Enlightened Sex Manual av David Deida. Den går igenom det mesta för att lära sig ha tantriskt sex och hur man kan lära sig att sluta ejakulera. Det är svårt men väldigt värt det. Kan klistra in en liten bullet list under som jag skrev till en annan användare: Denna guide kommer ju äga! Knullade nyss en tjej jag knullat förut. Kunde köra på sålänge att hon bad mig att komma! "Min pappa kommer hem från jobbet snart" Kk, sedan ballz deep och rocco knull tills jag kom. Men kunde välja det själv helt enkelt! Ska lätt köpa foam roller vid löningen och göra alla steg. No sprut kanske är ett stort steg, ska börja med att träna upp mig att hålla ut tills bruden tigger om att jag kommer. Fan vad gött, knullade säkert 20-25 min eller något, sen valde "ok spruta" Hade typ mindsettet "Fan vad skönt det är att vara just här och med just dig, jag skiter fan i game, vill bara knulla dig här och nu. Slappnade av i höfterna och bara låg och pumpade på i olika tempo. Fan vad gött alltså, ballz deep bah AHHHHHH nu kommer jag |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,875 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 57 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}