LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2015-04-26,01:45,
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
^Jag är något tveksam till att det finns att egenvärde i att massera sig själv runt/i arslet på psykiskt plan - men kan tänka mig att det finns fördelar att finna rent anatomiskt, och än mer när det gäller sexualhälsa, då specifikt när det gäller självmassering av prostatan. Det sistnämnda är nåt jag nojat jävligt mycket över då mina satser gått åt helvete (från 6-8 kraftiga rep till "old man's dribble" på cirka två år), samtidigt som jag fått för mig att prostatan känns svullen och att jag pissar något sämre.
Frågan från mig är då om du, godsgift, använd den här kunskapen i rent hälsomässigt syfte för att rensa ut prostatan? Om så är fallet hör jag gärna en elaborering på ämnet. /nohomo. Som en avec kan jag nämna att jag ryser och kallsvettas på bara tanken av att köra upp ett finger i röven på mig för att trycka ur vätska ur ett internt organ.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 31,892 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 150 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}