LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
2015-05-21,08:50,
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken
Bra skrivet!

Kan bara instämma. Vet flertalet gånger på krogen/klubben när jag verkligen retardglott på tjejer på dansgolvet, vid baren etc. Har slutet flertalet gånger med att de kommit fram och vill snacka eller dra med mig ut på dansgolvet. Så att ja, det är kraftfullt! Visar ju dominans och självsäkerhet.

Har även testat detta på skolan/stan. Ett rätt vanligt scenario då är; ögonkontakt, hon tittar bort, sen flera snabba ögonkontakter där hon viker av rätt ofta som att "nu blev det liiite jobbigt" Trots det brukar tjejen kolla tillbaka himla mycket och bli lite generad. Samma sak när jag mött tjejer på gångbanan, har eyefuckat under hela mötet flera gånger, har slutet flertalet gånger med att 1: tjejen ler (generat) 2: hon hälsar i förbimötet.

Alla minns väl det gamla tricket att när vi snackar med tjejer ska vi fantisera hur de ser ut nakna, hur vi knullar dem djuriskt osv.

Meddelanden
RE: Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken - av Fiskarn - 2015-05-21,08:50

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bästa tekniken ever? Vitchoklad 12 6,336 2013-02-22,13:03
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Seg kväll? Fett otaggad? Pröva ADVENTURE TIME-tekniken! Näcken 17 8,947 2012-04-21,14:17
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}