LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Snapchat. Comfort eller bekräftelse-fälla? Vad tycker ni?
|
2015-06-04,19:17,
|
|||
|
|||
RE: Snapchat. Comfort eller bekräftelse-fälla? Vad tycker ni?
Vad skickar du för sorts bilder?
Tycker det låter rätt märkligt när det gäller tjejer du träffat tidigare, visst för att tjejer ofta är i the moment o kan ändra sig hela tiden men en sådan vändning.. Ingen aning om jag anses snygg eller inte. Aldrig märkt att jag skulle vara snygg på ett tydligt sätt mer än när jag mår riktig bra, dvs har en grym utstrålning och självförtroende. Men jag har inte tappat diverse tjejer på grund av bilder. Min gissning till varför är att jag skickar rätt sjuka bilder och videos, jag är inte blyg för att skicka sjuka snaps. Jag är knappast den som tar en vanlig tråkig selfie. Istället kan det vara skön duschbild där jag är råtaggad, bilder med kompisar (där vi fular oss) inledningsvis. När vi väl är ute brukar det mest vara suddiga bilder^^ Svarar sällan på egoboostbilder o liknande, gör det ibland om jag gör något intressant för stunden, tar någon bild på omgivningen då (visar att jag är aktiv ute) och skriver typ nice eller något simpelt. När det gäller snap är jag mest på under kvällar där både jag o tjejen ska ut. Då är det bra att visa framfötter! Men för ångest101, try it! du kommer nog märka rätt fort om du har nytta av det |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Bc konvo, hur tycker ni det låter? | Zaxii | 5 | 4,323 |
2015-03-02,09:00 Senaste inlägg:: Rednales |
|
Snapchat | trollface | 1 | 2,358 |
2014-12-29,17:21 Senaste inlägg:: trollface |
|
Snapchat, fråga!! | Nicki | 12 | 13,349 |
2014-02-04,18:02 Senaste inlägg:: selected |
|
Shittest eller lättfotaf? | Spider | 8 | 4,055 |
2012-07-10,17:20 Senaste inlägg:: Spider |
|
Ringa eller inte? | Madrock | 6 | 3,003 |
2012-07-06,17:14 Senaste inlägg:: Madrock |
|
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej | Mössan | 34 | 19,090 |
2012-07-05,11:46 Senaste inlägg:: Stridskuken |
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}