LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
2012-03-26,18:21,
Inlägg: #1
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Finns det en sådan legendarisk teknik - och - går den att lära sig?

Jag tittar på några tveksamma exempel just nu. Iom med att det är min 5 dag av no-runk så går jag iofs igång på det mesta. Men vore strategiskt fördelaktigt att känna till en metod som rubriken lyder!

Finns den?
2012-03-26,18:44,
Inlägg: #2
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Man kan kika efter flera indikatorer som ger ett samlat intryck. En regel du kan gå efter är att om hon bara har bilder som går från bröstkorg till ansikte och hon ser ut att ha väldigt fylliga bröst så är risken hög.
2012-03-26,19:05,
Inlägg: #3
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
ta facebook så får du en bättre uppfattning
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-26,19:28,
Inlägg: #4
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Hatar facebook. Om du läst andra inlägg av mig så tkr jag det förstör spänningen å attraktionen.

Set Theory: Tack. Det är en bra tumregel.

En annan grej som är ett STORT varningtecken har jag märkt är när deras leende är inramat av deras ansikte: SÅHÄR: http://images.happypancake.com//f/Large/...dd46fd.jpg På något sätt ser det ut att vara för mycket ansikte i förhållande till leendet
2012-03-26,19:51,
Inlägg: #5
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Mössan Skrev:Hatar facebook. Om du läst andra inlägg av mig så tkr jag det förstör spänningen å attraktionen.

Set Theory: Tack. Det är en bra tumregel.

En annan grej som är ett STORT varningtecken har jag märkt är när deras leende är inramat av deras ansikte: SÅHÄR: http://images.happypancake.com//f/Large/...dd46fd.jpg På något sätt ser det ut att vara för mycket ansikte i förhållande till leendet

Haha, jävligt träffande beskrivning! XD
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-26,20:17,
Inlägg: #6
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Titta på om hon har tjocka händer och fingrar eller under hakan och tjocka kinder.
2012-03-26,20:29,
Inlägg: #7
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Fråga henne om hon hellre vill gå på en promenad eller äta kladdkaka med vispgrädde på ett kaffe när ni träffas
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-26,21:10,
Inlägg: #8
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
devil Skrev:Fråga henne om hon hellre vill gå på en promenad eller äta kladdkaka med vispgrädde på ett kaffe när ni träffas

HAHAH!! håller med Big Grin
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-26,21:30,
Inlägg: #9
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Har hon inga helkroppsbilder eller bilder där magen syns så har hon antagligen komplex för sin kropp och vill inte visa den. Då är det tjockisvarning. Snett uppifrån-bilder också väldigt vanligt bland fatties. De har även en tendens att försöka gömma sig bakom extrema redigeringar eller i mörker.
2012-03-26,22:45,
Inlägg: #10
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
WALL-E Skrev:Har hon inga helkroppsbilder eller bilder där magen syns så har hon antagligen komplex för sin kropp och vill inte visa den. Då är det tjockisvarning. Snett uppifrån-bilder också väldigt vanligt bland fatties. De har även en tendens att försöka gömma sig bakom extrema redigeringar eller i mörker.

Haha fick typ Animal Planet-vibbar. "Tjockisen jagar på natten. Dess byte: chodes. Hon drar med honom till sin grotta och suger långsamt livet ur honom. På dagen stannar hon inne. All form av ljus är dödligt för tjockisen."
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-26,22:54,
Inlägg: #11
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Dude efter en del internetgaming får man en fat-chick-radar. Undvik de som ENDAST har bilder på ansiktet. Hur söta de än är. ITS A TRAP
2012-03-27,00:49,
Inlägg: #12
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Dhace Skrev:Dude efter en del internetgaming får man en fat-chick-radar. Undvik de som ENDAST har bilder på ansiktet. Hur söta de än är. ITS A TRAP

hahahahahah
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-27,01:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-27,02:01 av {2} WALL-E.)
Inlägg: #13
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Dhace Skrev:Dude efter en del internetgaming får man en fat-chick-radar. Undvik de som ENDAST har bilder på ansiktet. Hur söta de än är. ITS A TRAP

INDEED! I början hade jag ingen fat chick radar och märkte inte när tjockisarna lurade mig. Träffade till och med en. Jag ville bara sjunka genom jorden. Efter den gången har jag varit jävligt noga med mina bildanalyser.

EDIT: en annan indikator är när man snackar med dem och det går LITE VÄL ENKELT. Alltså helt fritt från shittests och bruden är överkåt från början.
2012-03-27,21:32,
Inlägg: #14
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Jävla hp, WE HAVE A FATTIE IN CAMOUFLAGE. GET THE FUCK OUT OF THERE!

[video=youtube;0Z176N5lh7w]http://www.youtube.com/watch?v=0Z176N5lh7w[/video]

"This is General Hummel, you gotta get my men outta there!"

"We don't have clearance to go behind enemy lines, sir!"

"They're not coming for us, are they, sir?"

SÅ JÄVLA TUNG RULLE
Haters gonna hate

WINNING
2012-04-10,06:13,
Inlägg: #15
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Kolla in hur deras överarmar ser ut, tycker själv det är en ganska bra indikator på hur den allmänna fysiken står till i övrigt hos damen!
2012-04-10,14:17,
Inlägg: #16
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
WALL-E Skrev:Har hon inga helkroppsbilder eller bilder där magen syns så har hon antagligen komplex för sin kropp och vill inte visa den. Då är det tjockisvarning. Snett uppifrån-bilder också väldigt vanligt bland fatties. De har även en tendens att försöka gömma sig bakom extrema redigeringar eller i mörker.

Rent bullcrap enligt mig. Visst, det stämmer förmodligen på många, men vet hur många tjejer som helst som har jäääävligt saftiga kroppar men ändå gömmer dom på bilderna. Du vet hur tjejer är, även fast de är smala så går de på diet. typ.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-04-10,17:12,
Inlägg: #17
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Det är rent bullcrap men det stämmer förmodligen på många. Motsägelsefullt? De allra flesta skulle jag till och med vilja påstå. Undantag finns det alltid och det var därför jag skrev "antagligen".
2012-04-11,01:03,
Inlägg: #18
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
WALL-E Skrev:Det är rent bullcrap men det stämmer förmodligen på många. Motsägelsefullt? De allra flesta skulle jag till och med vilja påstå. Undantag finns det alltid och det var därför jag skrev "antagligen".

Ja, asså jag mena inte att tjocka tjejer lägger upp bilder i biki. Det jag mena är att om det inte finns bilder då magen syns så är det absolut inte en varningssignal att tjejen är tjock. Har tiotals exempel på smala, snygga brudar som inte visar sina kroppar på facebook då dom skäms och om vi ska dra det i olika termer så skulle jag säga att det är "HB8".
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-04-11,13:51,
Inlägg: #19
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
1. Ta alltid facebook.
2. Har hon bara ansiktsbilder så ta facebook på dirren.
3. Har hon bara ansiktsbilder på facebook så fråga om hon har helkroppsbilder (duh?)
4. If alls else fails. Fråga vad hon väger?
5. Träffa henne INTE fören du är säker på att hon inte är en fattie.

You’re f*ckin’ done. You’re blind now. I just won the argument.

Peace
We're your friends. We're not like the others, man, really.
2012-04-11,20:23,
Inlägg: #20
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej
Avager Skrev:Ja, asså jag mena inte att tjocka tjejer lägger upp bilder i biki. Det jag mena är att om det inte finns bilder då magen syns så är det absolut inte en varningssignal att tjejen är tjock. Har tiotals exempel på smala, snygga brudar som inte visar sina kroppar på facebook då dom skäms och om vi ska dra det i olika termer så skulle jag säga att det är "HB8".

Det är absolut visst en varningssignal. Sen jag blev lurad att träffa en fet brud en gång så är jag inte beredd att gå i fällan igen!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som pullar sig lite i chatten? :D Fuckzoned 3 5,688 2015-08-28,17:37
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Snapchat. Comfort eller bekräftelse-fälla? Vad tycker ni? ångest101 18 11,684 2015-06-06,23:48
Senaste inlägg:: Bruno
  Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också! selected 20 13,111 2014-01-24,14:03
Senaste inlägg:: tcepser
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,683 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Bättre svarsfrekvens från leende tjejer? TheD 9 4,723 2013-09-10,15:34
Senaste inlägg:: Commander
  Internet konvo Dynamo 7 2,797 2013-05-16,15:22
Senaste inlägg:: Dynamo
  Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) Roppe 4 2,116 2013-04-26,14:58
Senaste inlägg:: trollface
  Internet game: hur går man vidare nu? Rednales 1 1,086 2013-02-22,18:53
Senaste inlägg:: Rednales
  Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn slyngel 14 6,355 2012-11-14,17:17
Senaste inlägg:: tcepser
  Ond_Pingvins samlade Internet-terror Ond_Pingvin 19 9,046 2012-10-22,03:34
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}