LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur får ni er själva att agera?
2015-12-10,19:29,
RE: Hur får ni er själva att agera?
Bra tankar här! Haha Bruno du verkar skön som tusan! Jo att omringa mig med snubbar som också vill utvecklas förstår jag är kanske det som hjälper mest. Problemet är bara att jag känner inga sådana killar, men får väl försöka hålla ögonen öppna för sådana personer. Ingen på detta forum som bor i Umeå Wink ?

Det jag redan gör för att få mig själv att agera är främst som godisgift säger att tänka på att agerande är enda vägen om jag verkligen vill lära mig detta. Do it or die.

Något som jag också brukar göra för att hamna i rätt mindset är att duscha 1 min på kallaste varje morgon. Det är svinnyttigt på många sätt, typ ökade testonivåer osv. men fruktansvärt obekvämt. Så det tar mig på något sätt in i mindsetet att bara slänga mig in i situationer jag vet är bra, trots att de kan kännas fruktansvärt obekväma.

Sen att prata med åtminstone en tjej precis varje dag, även om det bara är något snabbt, hjälper att få in vanan och skapa momentum så att det känns riktigt off om man inte agerar alls en dag. Typ så Smile

Meddelanden
Hur får ni er själva att agera? - av Doit - 2015-12-07,00:27
RE: Hur får ni er själva att agera? - av Doit - 2015-12-10,19:29

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Historier där ni själva blivit approachade Fiskarn 8 5,206 2015-03-20,20:10
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Är det dåligt att agera på känslor? Vetinte 6 4,432 2014-02-21,23:52
Senaste inlägg:: Vetinte

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}