LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Historier där ni själva blivit approachade
2015-03-12,19:25,
Inlägg: #1
Historier där ni själva blivit approachade
Att tjejer approachar hör knappast till det vanliga och när det väl händer kan det iaf hos mig skapa en viss surprise, man blir rätt ställd.

Utifrån detta hade det varit intressant att få höra lite historier där ni blivit approachade men helt tappat greppet så att säga..




Jag kan börja med två händelser;

1: Detta inträffade i matsalen i högstadiet. En tid där jag hade 0 erfarenhet av allt som handlade om tjejer. Skulle bre några knäckebröd då det kommer fram en hyfsat söt blond tjej från ett par klasser under, knackar mig på axeln och frågar om jag tycker hon är söt. Pulsen stack iväg till tusen på en millisekund, tappade typ hela ordförrådet och blev röd som en jävla tomat. Fick fram ett krystat "ja", vände mig snabbt om och gick till matbordet. Tog flera år innan jag förstod att hon faktiskt var intresserad.

2. I somras på en nattklubb i Kalmar. Hade inte varit ute på hela sommarn typ och kände mig verkligen ovan. Hade dessutom för första gången fixat backslick under sommarn vilket jag dock tog bort vid skolstarten (kommer definitivt köra på det igen, en utgång, en approach) Hursomhelst ovanan att gå ut innebar också en ovana i att tåla mycket alkohol. Jag blev alltså rejält dragen och mitt på dansgolvet kommer en blondin helt plötsligt farande i mig, ställer sig bara decimeter framför mig och frågar om jag har kondomer. Alkohol sägs fördröja ens reaktionsförmåga och det var något jag verkligen fick känna av. Stod och kände mig närmast helt borta och försökte komma på något kul att säga. Minns tyvärr inte helt vad jag sa och tror inte hon uppfattade det heller, men slutade med att jag gav henne en kondom, en pussade mig på kinden och vände sig till sina dansande kompisar. Enligt en kompis som stod bredvid stod jag typ helt paralyserad som en riktig fåntratt. Däremot ska bruden ha kollat mot mitt håll flera gånger därefter... Ett sjukt bra läge som den normale killen inte skulle missa Big Grin
2015-03-13,09:59,
Inlägg: #2
RE: Historier där ni själva blivit approachade
Kan dra en story. När jag gick i högstadiet så hade jag en crush på en brud som jag då bara hade kunnat "drömma" om att få röra, den närmsta fysiska kontakt jag hade med henne var när vi skulle träna inför någon pardans med skolan(ja det ingick i idrotten).

Så en vanlig utekväll bra berusad så kommer hon fram till mig i rökrutan och är väldigt flörtig av sig, hon kommenterar mina muskler och mina tatueringar, vi bytte nummer och sen lite senare när jag står och dansar så kommer hon fram till mig och börjar dansa sjukt sexigt, vi strular och hon börjar smeka mig på penis och viskar i mitt örat att vi ska dra hem till hennes kompis, men bro som jag är så frågar jag henne om hon har någon till min polare, sagt och gjort så hamnar vi alla fyra i samma säng, både jag och polaren med en varsin brud på sig, härligt minne.
2015-03-13,12:00,
Inlägg: #3
RE: Historier där ni själva blivit approachade
Blev approachad och F-closad av en silikonblondin 2008 på Andra Långgatan. Bruden kommer förbi mitt bord och skålar, kommer med mig ut för ciggis, när jag stöter på en gammal gymnasiekamrat för första gången sen studenten. Vill vara trevlig så jag drar in henne i samtalet, vilket var ett jävla misstag då hon börjar gorma om hur hon har femtioelva psykiska störningar, åkt in och ut ur hispan åttahundra gånger och bara drar ner stämningen totalt. Tänker "fuckit, nu är settet kört" och drar in.

Blondinen kommer förbi en kvart senare igen och fortsätter ta initiativ, resten är typ historia.

P.S: Hon hade kesoflytningar.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-03-13,17:06,
Inlägg: #4
RE: Historier där ni själva blivit approachade
Ingen direkt märkvärdig historia men lite smårolig när jag tänker tillbaka på högstadietiden.
När jag var 14 så och gick i 8:an så var det vid typ 2-3 tillfällen som en riktigt snygg brud som gick i 9:an gick fram och började prata med mig och frågade en del om mig. Hon frågade alla gångerna också om jag skulle göra något speciellt efter skolan och dylikt och superblyg med tjejer som jag var då så stammade jag nervöst fram alla gångerna något i stil med att jag hade mycket hemma med läxor att göra och sen blev jag rätt nervös alla gångerna hon frågade så jag brukade hitta på att jag skulle iväg på lektion och gick därifrån och låtsades ha bråttom. Säga vad man vill men fram tills gymnasiet var jag verkligen skiträdd för tjejer
2015-03-20,16:19,
Inlägg: #5
RE: Historier där ni själva blivit approachade
Hmm kommer inte på något konkret nu, har vl inte hänt många ggr men några ggr så. Sumpat varje iaf Big Grin

Men andra situationer där tjejer vart framåt och jag tabbat mig;

Träffade en fräsch holländsk tjej i Australien, vi hookade på baren i ett rätt stort backpacker ställe. Vi börjar snacka som fan, jag frågor om hon blazar, hon svarar nej men att hon är lite bad girl, för hon gillar "hard drugs", jag frågar vad då, hon säger MDMA. Jag blir såklart helt till mig som tagit en del drugs, haha. Vi snackar massa och helt plötsligt pratar vi om goon (lådvin) och jag nämner att jag har lite på mitt rum, inget intended ÖHT med det, jag är i 110% "fan vad skön hon är"-mode, och tänker inte att jag har en kuk. Hon säger "Vad gör vi då här?". Sagt o gjort går upp till mitt rum, 10 bunk room som för en gångs skull är TOMT, alltid folk i rummet annars, svårt o få private time.

Vi sätter oss PÅ SÄNGEN och dricker, hon sitter bara o väntar på att jag ska göra movet, men jag är rätt packad vid det här laget och fattar inte alls vibbarna och bara maler på, låter henne inte få en syl i vädret. Sen droppar jag "ska vi gå ner till dom andra i baren igen eller?". Fan, hon måste tyckt jag var världens trögaste jävla människa Big Grin

Fyfan vilken ångest som kickade in dagen efter när jag insåg mitt misstag.
2015-03-20,16:35,
Inlägg: #6
RE: Historier där ni själva blivit approachade
Haha minns när jag precis hade flyttat till ett nytt ställe i Gävle. Så började jag handla på en affär där som låg typ 30 meter bredvid mitt lägenhetshus.

Anyway, var ute på heartbreak en kväll så kommer en brud fram, jag var rätt packad så minns inte allt för mycket av händelseförloppet, men hur som helst så drog hon mig till ett bord, söp ner mig ännu mer och sa att hon jobbade på affären jag handlade ibland och att hon å hennes jobbkompis tyckte jag var "söt".

Anyway, drog hem till henne och blev bangtown någon timme senare.

Helgen efter är jag ute igen, nu kommer hennes jobbkompis fram, säger "du låg med min jobbkompis förra lördagen!", söp också ner mig, sen drog vi hem till henne och knullade.

Kanske 1-2 månader efteråt, ute igen, nu kommer en tredje fram, visar sig att denna tjej OCKSÅ jobbar på affären och hade hört om mina eskapader med hennes kollegor. Sög av mig på toaletten, sen knullade vi i mitt trapphus, i tvättstugan av någon anledning och sen blev det även några ligg morgonen efter.

Var lagom roligt att handla på den affären sen kan jag säga Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-03-20,16:46,
Inlägg: #7
RE: Historier där ni själva blivit approachade
Haha äg Big Grin
2015-03-20,17:12,
Inlägg: #8
RE: Historier där ni själva blivit approachade
Shit damn, pimpjävel
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-03-20,20:10,
Inlägg: #9
RE: Historier där ni själva blivit approachade
Hahaha hattrick Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har man blivit friendzonad? Sex Intelligence 4 1,920 2017-04-10,15:50
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Jag har blivit kär och töntig! Vetinte 9 4,261 2016-05-05,20:00
Senaste inlägg:: Vetinte
  Hur får ni er själva att agera? Doit 8 3,476 2015-12-11,16:14
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Historier om otrogna flickvänner, dela med er :) mpuabby 17 8,256 2014-01-08,02:14
Senaste inlägg:: vladimir87
  Blev AMOGAD för första gången! DELA ERA AMOG HISTORIER Anonymous 11 4,101 2013-05-06,17:02
Senaste inlägg:: Anonymous

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}