LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
|
2015-12-19,20:51,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-19,21:35 av {2} tay.)
|
|||
|
|||
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
(2015-12-16,13:28)godsgift Skrev: Håller med dig Willson. Rekommenderar inte grejerna men tänker att om snubben verkligen vill prova det spåret kan han göra det och märka själv 1st hand vad det leder till. Det e mitt enda val. iaf long term kan skaffa tjejer att vara med mig mycket enkelt och snabbt, flera tjejer short term men bara dejter sen efter ett tag drar de ALLTID, inte en enda tjej stannar med mig never., fixar dejter riktigt snabbt och enkelt hit och dit, kan fixa flera nummer utan att ens prata ett ord haha, men long term fungerar det med manipulation endast annars fungerar det inte.. .flera tjejer har sagt att ja verkar va player och de syns i blicken etc, kanske det e pga detta de drar? e inte player alls men de tror alltid det (e mycket ung inte mkt sexuell erfarenhet men sjukt mkt erfarenhet av att snacka och flirta med tjejer och prata med folk generellt, mycket extrovert varje dag , pratsam, och knappt blyg alls oftast mkt lugn i kroppen och sinnet, och stabil eyecontact alltid , flackar aldrig med blicken , blinkar inte mycket heller haha vet ej vad det beror...etc) min far skojar att jag e galen ibland haha eftersom jag hela tiden letar efter nya tjejer att prata med, never enough liksom, hela tiden pratar med ny... tjejer e inte ofta neutral mot mig heller, vet ej why men antingen e intresset riktigt starkt eller biggest bitch on earth liksom hahah, inget mellanting som att vara diplomatisk, ingen aning hur det kan vara... de stannar med mig endast om jag spelar deras huvud riktigt starkt until they cry, annars drar de bara spelar ingen roll liksom , e sjukt stark psykisk, men det handlar mer om att ja vill prova att ha en normal tjej liksom haha |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? - av tay - 2015-12-11,14:48
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? - av TonightIsTheNight - 2015-12-11,16:26
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? - av Ragnarök - 2015-12-12,00:08
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? - av Parafras - 2015-12-12,01:15
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? - av godsgift - 2015-12-12,21:43
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? - av Willson - 2015-12-16,00:11
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? - av godsgift - 2015-12-16,13:28
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? - av tay - 2015-12-19,20:51
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? - av Willson - 2015-12-19,21:57
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? - av tay - 2015-12-20,00:07
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}