LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lista det viktigaste egenskaperna players har
|
2015-12-22,07:23,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-22,08:09 av {2} tay.)
|
|||
|
|||
RE: Lista det viktigaste egenskaperna players har
(2015-12-21,09:45)godsgift Skrev: Vad har du för mål? Jag är inte så intresserad av att ligga, mest intresserad AV att umgås med tjejer Eller få kvinnor beröring att de håller mig I Handen, Kramar och pussar mig etc. Jag vill endast sex ifall det e en bra tjej jag har något band med och jag vet att hon e en fin människa, då vill jag gärna ha sex om hon också vill. En tjej kan krama om mig, hålla mig när hon sitter I baksätet AV cykeln, handen , kyssa mig etc och det får mig att känna mig lugn och skön I kroppen och sinnet utav helvete och glad lol, däremot när exet Hade sitt mekaniska samlag med mig kände jag endast skön på kuken men inte skön för själen o sinnet, hoppas du förstår vad jag menar När det Blev slut med exet det senaste för 1 månad sen ungefär Eller 3 veckor minns Ej så skrattade jag, gick ute fixade 4 nummer varpå alla dessa var snyggare en exet, tappade ett nummer från fickan lol och sen en dejt, jag kände mig fri och glad att nu har jag frihet och är inte låst med en tjej som jag e bättre än . Mina erfarenheter förr är att jag bara haft sex med 2 dåliga ex som jag sen fick reda på Hade stora daddy issues vilket förklarar det mekaniska sättet det Hade sex med mig på. Jag kände mig mest utnyttjad då jag både Hade finare utseende och själ än båda två. Jag nöter inte mycket Teori alls godsgift, men jag förstår illusionen av att jag gör detta när folk läser sånna tråd starter I verkliga fall umgås jag Eller talar med folk I princip morgon till kväll, jag skriver med flera olika tjejer varje dag samtidigt som jag ofta e ute med vänner, sover över hos Dom etc. Just nu håller jag på ignorera en tjej I min ålder eftersom att 5 dagar sen sa hon att "vi kan bara vänner jag har pojkvän", detta ignorerande och att jag skickar typ 2 sms med få Ord under 1 dag varpå hon skickar typ 10 har resulterat att hon har investerat I mig. Hon är uppe på natten nu och ringer mig varpå jag sover gott och bryr mig inte, leker endast med makten, hon börjar alltid skriva var på jag svarar typ 1 Ord vilket förvirrar hennes hjärna mycket Jag Tackar för komplimangen att du ser mig som duktig enough på att manipulera, det e mitt mål, att bli den största ormen haha, min idol e Adrian montin från paradise hotel då Han e sjukt smooth och manipulativ Makt e Härligt, och inte moraliskt fel då tjejer gör likadant anyways Terapi ser jag ingen anledning till, why? Jag kan manipulerar bra Ja, men frågar ändå på CL för att se Andras ideer och ha givande diskusionner med likasinnade folk. Godsgift och evilvalle här skriver sjukt bra saker och skriver artigt också vilket är nice , typ lätt sån vilket jag Gillar .De flesta här på CL är hjälpsamma och jag gillar detta forum, dock ifall om någon Blir dömande, oartig Eller försoker bete sig aggressive Blir det ignore knappen hehe (2015-12-21,17:49)Toledo Skrev: Narsicism bör vara på toppen asså. Haha håller med toledo mitt första ex sa att jag var narcissist och hon har Aldrig förr sett en kille som kollar I spegeln lika mycket. Andra exet sa att jag var självisk och gör Allt bara för att få min egen känsla bra, att jag tror att jag har rätt att säga vad jag vill till folk men de har inte lika rätt att tala dåligt mot mig, plus massa Andra narcissistiska kännetecken. Det senaste exet brukade skämta om att jag "Hade dött om jag inte hittar en spegel" Lol Det var sjukt mycket drama I senaste förhållandet , typ varannan dag, jag var ärlig om minna åsikter vilket gjorde hon arg I timmar ofta. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far | Sharkattack | 39 | 25,517 |
2017-01-03,10:41 Senaste inlägg:: tvbordet |
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}