LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lista det viktigaste egenskaperna players har
|
2015-12-22,21:10,
|
|||
|
|||
RE: Lista det viktigaste egenskaperna players har
(2015-12-22,12:00)godsgift Skrev: Försöker inte trycka ner dig med tipset om terapi. Du verkar vara en bra kille och jag ser dina goda intentioner. Och du påminner en del om mig själv... Anyway, alla behöver terapi, speciellt de av oss som har blivit dragen till PU-scenen. Även lirare som Mark Manson och Neil Strauss tar up de i sina artiklar och böcker. Jag har själv spenderat hutlösa summor på det senaste året. Tackar för Dina kloka Ord bro godsgift Jag Uppskattar hjälpen mycket, du skriver en hel del jag inte visste, du verkar vara mycket kunnig I psykologi Anledningen till att jag väljer manipulation är att jag har insett I en tidig ålder att tjejer är inte tillräckligt djupa som människor för att kunna tycka om en man på ett " äkta" sätt. Kvinnors kärlek till män är likt en roller coaster, det går vågor varm och Kall beroende på Hur duktigt mannen spelar eller Hur pass non-needy Han är mot henne. Mannen är på ett annat sätt, mannen älskar kvinnan oberoende hennes nivå av neediness, det är en mer äkta typ AV affection när det kommer från en man. Detta är den enda sorts kärlek man kan nöja sig med från kvinnor, människor behöver kärlek för att ha bra hälsa, och därför måste jag manipulera kvinnor till att ge mig denna falska affection som ändå är bättre än att vara ensam iaf. Det Finns två Val. 1 acceptera att kvinnor är inte djupa nog till att ha äkta kärlek, men de ger ändå deras falska kärlek som e bättre än inget och sen spela för att få detta och få njutning AV det. 2. Inte acceptera att kvinnors kärlek är falsk, men då Blir man ensam istellet. När jag säger falsk, menar jag inte att det låtsas tycka om en, inte så. Absolut de kan tycka om en kille och ha känslor MEN det är inte lika äkta som en rak och stabil linje, som ett statiskt träd, Berg, etc jag tror du vet vad jag menar Kvinnors kärlek är dynamisk likt en vind, roller coaster, ett hav full AV vågor, etc. Mannens kärlek är mer stabil och ändras endast ifall tjejen e skit då ryker kärleken, men den ryker inte för en skitsak som Hur "needy" tjejen är etc haha Jag frågar dig en Sak bro, Hur ska jag vara för att undvika tjejer med daddy issues? haha. Vilka egenskaper ska jag använda mig av för att endast ha bra kvinnor med hälsosam fader relation? Dvs Hur hitta tjejer som är bra för själen? Finns "verkliga" bra tjejer ens? Dvs tjejer som är så godhjärtade och fin människa likt på samma nivå som många killar är? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far | Sharkattack | 39 | 25,515 |
2017-01-03,10:41 Senaste inlägg:: tvbordet |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}