LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lista det viktigaste egenskaperna players har
2015-12-23,00:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-23,00:18 av {2} confused....)
RE: Lista det viktigaste egenskaperna players har
(2015-12-22,22:53)Bruno Skrev: Aa. Det här är en väldigt bra poäng som det typ aldrig snackas om på såna här sajter.
Att gå runt och "cold approacha" kan ju vara jävligt kul och så, och förstås väldigt givande på sitt sätt. Vill man dock försöka nafsa på fler heta tjejer, tror jag ändå de flesta skulle bli bättre av i att lägga tid mer tid på att att få till en karriär inom nåt där man kanske uppnår social status (och ja, allra helst inom nåt som västvärlden dyrkar idag; DJ:a, sparka på en boll etc Wink). Kanske fokusera på att bygga på en fet umgängeskrets eller helt enkelt bara dra in så mkt cash så man kan hänga i VIP hela tiden, snarare än att försöka jobba på sitt s.k. "game".

Ja, ser man på dom som har en hobby, intresse eller karriär och dom fått lite framgång så blir dom ofta uppraggade och får till det med tjejer över deras liga även fast dom är ganska chode och i rent game perspektiv utan deras framgång där dom måste förlita sig på sin personlighet och sociala färdigheter hade haft det riktigt svårt med tjejer och fått nöja sig med en under deras liga.

Man behöver inte bli världs mästare heller. Spelar man musik och uppträder i ett cover band på pubar någon gång i månaden, spelar i B laget i fotboll inför publik eller drar in 600-700k i året så kommer man märka av detta. Och detta är något dom flesta kan uppnå om man satsar på sin hobby.

Jag tycker helt klart att dom som är intresserad av att bli poppis hos brudar ska välja en hobby dom genuint är intresserad av där dom satsar på att bli bra. Man behöver inte viga sitt liv åt det och försöka bli världsmästare.

Men gillar man musik, satsa på att bli så bra på ett instrument att man kan joina ett band och spela på lokala pubar.

Gillar man fotboll så satsa på att joina ett B lag och gå matcher inför publik.

Gillar man kampsport så satsa på att delta i lokala tävlingar.

Eller om man är mer karriärs människa så satsa på högskola/universitet där det finns potential att tjäna bra med pengar.

Dessa saker är rimligt för dom flesta om man slutar sitta vid tv, slösurfa eller spela dator flera timmar om dagen.

Självklart ska man satsa på game och personlighets utveckling också. Så det inte blir missförstånd nu, det jag säger nu är inte att man ska sluta med det, stanna som chode och prioritera livet på annat än game. Utan att man borde utnyttja alla dom timmar om dagen som man inte vidgar åt game och personlighets utveckling åt något vettigt istället.

Detta är något som t.ex rsd och även andra puas pratar om också, så inger nytt jag kommer med, men precis som du säger Bruno pratas det för lite om det och jag tycker det hamnar lite i skuggan, pratas för lite om och inte riktigt går fram hur pass stor påverkan det faktiskt har.

Meddelanden
RE: Lista det viktigaste egenskaperna players har - av confused... - 2015-12-23,00:08

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Samlingstråd för era viktigaste insikter so far Sharkattack 39 25,517 2017-01-03,10:41
Senaste inlägg:: tvbordet

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}