LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vet inte men tror jag vet som kommer hända
2016-02-08,22:36,
Vet inte men tror jag vet som kommer hända
Tja! Har varit aktiv som fan på c-r forumet en bra tid men verkar dött där nu. Iallafall undrar hur jag ska tolka det här. Tjejen och jag har varit ihop i 4 år, vi har haft distansförhållande i 3 år(återigen distans då jag bor på annan ort) och nu berättade hon efter 6 mån då vi bodde ihop att hon har förlorat lite attraktion från mig och tyckte det inte kändes bra att bo ihop.

Jag vet att det beror på att jag bodde hemma hos henne och inte träffade några andra än just henne. Dels berodde på att jag låg efter med plugget (plugga distans) och så har jag mått dåligt under en längre tid för en i familj gick bort i cancer nyligen och dels trivs jag inte i min nuvarande klass och jag går sista termin på mitt program.

Hon känner inte igen mig som jag var när jag träffade henne och jag är medveten om det också. Vet inte om det är dött-lopp men vi kom fram till att vi skulle vara ihop och se när båda jobbar ihop om det kan bli en skillnad. Har inget svårt ihuvudtaget att ta kontakt med människor då jag är väldigt social men känner just nu att jag vill bara vill bli klar med studierna och flytta och skapa ett socialt nätverk igen.

Tolkar det som två scenarion, flyttar ihop med tjejen i sommar/höst börjar jobba och träffar nya människor i samband med det, kanske hon får upp attraktionen. Alternativ två är att det tar slut och får börja gamea igen.

Meddelanden
Vet inte men tror jag vet som kommer hända - av Pienso - 2016-02-08,22:36

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att vänstra, eller inte vänstra. golvmopp 22 10,311 2012-03-19,04:15
Senaste inlägg:: Dhace

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}