LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vet inte men tror jag vet som kommer hända
2016-02-11,23:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-02-12,00:00 av {2} bcude.)
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända
Förstod inte det sista här vad som var jobbigt och osäkert för dig? Men du måste ju veta först och främst vad du vill. Känns som att du är lite all over the place. Dessutom får jag vibbarna att det är upp till henne allting? Om hon får upp attraktionen igen.. om hon vill flyttar ni ihop.. om hon vill blir det sex? Big Grin

men kom ihåg att tjejer vill ha roligt och de vill ha en man som har sitt shit together. När ni flyttade ihop och du bara träffade henne (och kanske även var beroende av henne?), hade skola och mådde lite sämre låter det som en klassiker, att du blev väldigt needy dvs. du investerade mycket mer i henne än vad hon gjorde i dig. Det är gift för attraktionen, så du är helt klart inne på rätt spår av att fokusera lite på ditt liv på din kant och tänka på annat. Ta de djupa viktiga diskussionerna öga mot öga - inte via text/mobil. Distansförhållanden är ju lite knepiga.

För det andra ska inte det ena utesluta det andra. Sluta inte att jobba på att bli en bättre man, oavsett om du är i en relation eller inte! GL

Meddelanden
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända - av bcude - 2016-02-11,23:59

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att vänstra, eller inte vänstra. golvmopp 22 10,320 2012-03-19,04:15
Senaste inlägg:: Dhace

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}