LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vet inte men tror jag vet som kommer hända
2016-02-12,09:31,
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända
(2016-02-11,23:59)bcude Skrev: Förstod inte det sista här vad som var jobbigt och osäkert för dig? Men du måste ju veta först och främst vad du vill. Känns som att du är lite all over the place. Dessutom får jag vibbarna att det är upp till henne allting? Om hon får upp attraktionen igen.. om hon vill flyttar ni ihop.. om hon vill blir det sex? Big Grin

men kom ihåg att tjejer vill ha roligt och de vill ha en man som har sitt shit together. När ni flyttade ihop och du bara träffade henne (och kanske även var beroende av henne?), hade skola och mådde lite sämre låter det som en klassiker, att du blev väldigt needy dvs. du investerade mycket mer i henne än vad hon gjorde i dig. Det är gift för attraktionen, så du är helt klart inne på rätt spår av att fokusera lite på ditt liv på din kant och tänka på annat. Ta de djupa viktiga diskussionerna öga mot öga - inte via text/mobil. Distansförhållanden är ju lite knepiga.

För det andra ska inte det ena utesluta det andra. Sluta inte att jobba på att bli en bättre man, oavsett om du är i en relation eller inte! GL

Jag är osäker och förvirrad för att jag inte vet vart jag har henne. Jag vet att jag vill vara med henne men blir inte så lätt om hon inte vet om vi ska bo ihop eller inte.

Jo jag har väl märkt av mig själv jag har investerat mer i henne än vad hon har gjort i mig. Jag ville samtidigt inte att jag skulle vara beroende av henne, så jävla tuff sits att träffa andra i en annan stad pluggande på distans där man inte känner någon. Jag sa aldrig att jag krävde henne att vara med mig men hon tyckte jag visa det med kroppsspråket. Hon sa att hon tror att om vi bor ihop kommer jag vara beroende av henne och ingen annan, men samtidigt tror jag det blir annorlunda när båda jobbar och jag får skapa mitt nya sociala nätverk. Men om hon tycker redan nu att det inte funkar förstår jag inte varför vi ska bo ihop i framtiden. Som jag även har sagt till henne.

Därav förstår jag inte varför hon behöver mer tid att tänka, om hon vet vad hon känner för mig osv. Är det bara jag som tycker att man borde veta och inte behöva tänka så länge?

Jo jag vet att jag alltid måste jobba på att bli en bättre man, i en relation eller inte. Det känns som jag har glömt bort mig själv, den jag var förut och måste sakta börja satsa på mig själv igen.

Meddelanden
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända - av Pienso - 2016-02-12,09:31

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att vänstra, eller inte vänstra. golvmopp 22 10,310 2012-03-19,04:15
Senaste inlägg:: Dhace

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}