LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Jag har blivit kär och töntig!
2016-02-21,15:19,
RE: Jag har blivit kär och töntig!
(2016-02-21,12:24)Vetinte Skrev: Ska uppdatera även om intresset verkar vara i nivå med en vårkväll - svalt.

Hade det inte varit för att jag var orolig och intresserad som fan hade jag nog varit bombsäker på att hon skulle höra av sig under natten. Nu var jag bara lite säker men jag lyckades avvakta tills hon tog klivet. Och det blev samma visa. Skönt surr och jävligt trevligt men jag slaknade till och med i henne den här gången.

Sprang på en av mina allra närmsta polare när jag precis hade släppt av henne från cykeln tidigare idag och breifade honom varpå han bara log och frågade om jag visste vad som hände. Klart som fan vet jag det men det gör det inte roligare. Det är bara så typiskt och man kan tycka att all förberedelse borde ge utdelning men det är ju nästan tvärtom. Att desto mer meningslösa ligg man har haft, desto nervösare blir man när det väl ska presteras med någon man gillar.

Aja, wth.

Jävligt intressant det där med att du blir nervös när du gillar henne, visar på att du är genuint intresserad av henne. Hon kommer märka av det om ni träffas.

Meddelanden
RE: Jag har blivit kär och töntig! - av Pienso - 2016-02-21,15:19

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har man blivit friendzonad? Sex Intelligence 4 3,022 2017-04-10,15:50
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Historier där ni själva blivit approachade Fiskarn 8 5,205 2015-03-20,20:10
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}