LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Jag har blivit kär och töntig!
2016-02-22,03:54,
RE: Jag har blivit kär och töntig!
(2016-02-21,15:19)Pienso Skrev: Jävligt intressant det där med att du blir nervös när du gillar henne, visar på att du är genuint intresserad av henne. Hon kommer märka av det om ni träffas.

Jag är övertygad om att hon redan gillar mig men jag tänker mer på hur pass allvarligt brudar tycker en sån här grej är två gånger i rad? Hon sa ju typ att hon skiter i det och jag gjorde heller ingen större sak av det även om hon garvade åt att jag blev lite lack.

Jag tror att det har hänt mig en gång tidigare i livet, även då med en en brud jag gillade. Hon hade däremot världens jävla tålamod när det kom till allt. Efter ett tag kunde jag till och med somna under sexet och hon fortsatte utan att bry sig. Andra gånger då jag har varit svinfull men räknas nog inte.

Jag frågade ett par tjejpolare som jag har legat med och enligt dem var det i stort sett skitsamma. Man får dock så jävla olika tips från tjejer och killar. Tre utav de tjejerna jag har frågat (alla gamla ligg) hur jag ska hantera det har sagt att jag skulle ta upp det och förklara. Fem av fem killar har sagt att jag ska låtsas som om tanken inte ens har slagit mig Smile

Meddelanden
RE: Jag har blivit kär och töntig! - av Vetinte - 2016-02-22,03:54

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har man blivit friendzonad? Sex Intelligence 4 3,022 2017-04-10,15:50
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Historier där ni själva blivit approachade Fiskarn 8 5,212 2015-03-20,20:10
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}